Bahco gereedschapstas.

D

DervishD

Guest
M'n vriendin moest vandaag even wat spullen bij Regts halen en ze zag dat ze een gereedschapstas van Bahco in de aanbieding hebben, die heeft ze gelijk voor me meegenomen. Het ding is ideaal voor op m'n werk. Ik heb een houten gereedschapskist en die is vrij groot om mee te zeulen als ik bv op een boot die aan de kade ligt een klus moet doen. In deze tas kan ik makkelijk een hamer, wat beitels, schroevendraaiers, een handzaagje en dergelijke meenemen.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Da's inderdaad een handig geheel. Kelfort had vorig jaar ook zoiets maar dan gevuld met een assortiment aan pluggen en schroeven. Dat was een goede aktie van hun aangezien er veel verkocht zijn.
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Mijn collega loopt er al een jaar tevreden mee rond, ze zijn ook wel opvallend stevig moet ik zeggen.
Daar zul je in ieder geval veel plezier van hebben.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Goh, ik wist niet dat die bestonden. Ideaal om snel wat zooi in de tas te gooien en naar een klus te gaan. Minder handig als je wilt stapelen, maar goed daar heb je kisten voor.
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Inderdaad erg handig zijn ze. Begin dit jaar 2 soortgelijke van Facom gekocht. Ik gebruik ze voor het klussen op locatie en ben er zeer tevreden mee.
 
D

DervishD

Guest
Ik moest vandaag even naar een klant die bij Vermillion in Harlingen lag om wat herstel werkzaamheden te doen dus ik heb de tas vandaag gelijk kunnen gebruiken en het verbaast me hoeveel ik er in kwijt kan. Vooral de zijvakjes aan de binnenkant zijn heel makkelijk om beitels in te stoppen. Als ik in een zijvakje 2 beitels naast elkaar doe met de handvaten naar beneden zitten ze er mooi stevig in en blijft de snede ook scherp.
 

vladimir

Actieve deelnemer
21 apr 2011
101
0
33
goringem
ik geloof dat ik laatst er een heb zien staan bij gerritsen

hij is ook makkelijk met al die vakjes :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.