3 doosjes uit inlands kersen

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo forummers,

Er lag al een hele tijd een mooi stuk kersenhout op mijn zoldertje. Laatst besloten dat het stuk kersenhout maar omgetoverd moest worden in wat doosjes. Dit keer geen knallende kleuren maar een "rustig"uiterlijk.

Aan de binnenzijde zit wat esdoorn en wat zwart fluweel op de bodem. Bij 1 doosje zit een "kromme" vakverdeling van gelamineerd kersenfineer.

[album]161[/album]
[album]162[/album]
[album]163[/album]
[album]164[/album]
[album]165[/album]
[album]166[/album]

De doosjes zijn afgewerkt met 1 dun laagje tungolie,gevolgd door 4 lagen DanishOil.

Bedankt voor het kijken
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahahaha, een beetje zelfspot is niet verkeerd: Mocht je je aanvragen wat die schaduw is op de foto's ?? Nou dat ben ik zelf.....grrrrr...Het idee met zo'n zwart kleed en het zonlicht was leuk maar dan moet ik natuurlijk niet zelf met mijn grote hoofd er voor gaan staan,hahaha
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Zijn erg mooi verwoorden! ben nu bezig met een doos van jouw schildpaddenhout.
Pittig hout om met mn Peaktool No.6 te vlakken!

Bram
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@Jaap : de verbinding heb ik inderdaad bij jou afgekeken, werkt inderdaad erg makkelijk
De doosjes zijn 26x15x7 en 26x13,5 x6,5 en 15x15x6,5

@surfie: de "lift-off"deksel vind ik zelf erg mooi. Er komen volgende week wat doosjes met scharniertjes!! Hahaha, vandaag meebegonnen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.