Rick was here..........

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Enige en algemene waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!

"Rick Koorman waart weer rond. Is in Friesland gesignaleerd en ging er met hout uit Lemmer vandoor".

Rick fijn dat je weer opknapt en het aankon even naar Lemmer te komen. Bedankt voor het bezoek!

vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahaha, yep gisteren weer een mooie tocht gemaakt. Het feest begon in de mooiste houthandel van heel nederland. De akkrumer houtzagerij!!! Haijo had weer enorm veel moois liggen en hoewel ik niet veel nodig had ging ik toch weer weg met een partij hout. Het was weer erg gezellig en we hebben heerlijk gezeten aan het water met een kop koffie en koek. Echt een aanrader voor alle houtbewerkers. Bij vertrek ontmoette ik roeland Brekelmans waar ik eigenlijk langs wilde gaan maar dit was ook erg leuk. Echt een enorme bron van kennis dus mocht je toch naar Akkrum gaan dan ook even bij Roeland langs.

Toen belde ik mijn houtvriend Athanor of hij thuis was. Helaas was hij aan het werk maar ik kon toch even langskomen. Weer even bijgepraat en een lekker broodje gegeten aan zijn werk. Mooi dat het forum dit soort dingen mogelijk kan maken.

Tja en dan ben ik in Friesland en dan wil je gewoon even bij Jan Pranger langs. Hij had weer wat moois gekocht maar dat zal ik nog niet verklappen. Hier was het ook weer gezellig en beladen met blokken hout vertrok ik weer uit Lemmer.

Op de terugweg naar Zwolle kwam ik langs ysselmuiden en daar woont Woodworker Wilco. Even bellen en ja hij was thuis. Koffie gedronken, wat gepraat. Wilco had voor mij wat gereedschap gemaakt.....wow.....echt enorm gaaf. hier plaats ik snel foto;s van.

Thuisgekomen was ik toch weer moe en vannacht heb ik geslapen als een blok....hout!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.