spero vs ecotools

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
ik ga mij ook moeten een nieuw nagelpistool kopen .
ik heb hier nog 3 professionele toestellen liggen van mijn vader maar die zijn spijtig genoeg alle 3 stuk :( .
omdat dit al redelijk oude toestellen zijn is er een soort rubber in de pistolen verduurzaamd waardoor de slagpinnen niet terug naar achteren keren .
de toestellen ergens binnen doen voor herstelling is volgens mij geen optie vanwege hun ouderdom en omdat dit denk ik niet meer te herstellen valt .
ik ga mij nu een nagelpistool kopen van het merk paslode .
heb een pistool van dit merk mogen gebruiken van men schoonbroer en moet zeggen dat het zeer aangenaam werkte.
en zo licht tegenover mijn vader zijn toestellen dat ik het bij de eerste keer dat ik het uit de doos nam ik het een halve meter in de lucht zwaaide :lol:


groetjes
ruben
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Paslode heeft zeker goede tackers, maar dat is een heel andere prijsklasse he. Niet te vergelijken ;)
Laatst ook een hele hoop aan het werk geweest met een Senco, tja dat werkt toch net ff wat fijner/lichter dan mij Ecotools tacker, maar ja die dingen zijn dan ook 10-15 x zo duur (€35 -> €500,- ) ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.