Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Op zoek naar mooie handgemaakte lijst

Hallo!

Ik ben op zoek naar een handgemaakte houten lijst met een natuurlijke uitstraling, voor een schilderij wat ik onlangs in Indonesië heb gekocht. Ik ben woonachtig in Utrecht, maar kan overal langs komen binnen Nederland. Ik hoop dat jullie wat informatie hebben voor mij, of anderzijds misschien zelfs iets moois aanbieden. Het schilderij is 100x75 cm. Prijs in overleg.

Alvast bedankt!

Groet,
    Wiebe

Re: Op zoek naar mooie handgemaakte lijst

hoi wiebe,

ik kan wel een lijst voor je maken met de hand, maar wat voor profiel en houtsoort heb je in gedachten?

Mvg. Jesse

Hey Jesse,

Sorry ik was helemaal vergeten dat ik hier ook om advies had gevraagd! Ik heb helemaal geen verstand van lijsten, vandaar de vage omschrijving. Het liefst wil ik niet hoeven verven, maar alleen 1 of 2x lakken, zodat er al een mooie donkere kleur ontstaat. Uitgangskleur moet dan dus al vrij donker zijn. Het is een schilderij van een tijger, vandaar een zo natuurlijk mogelijke uitstraling, met veel oneffenheden en karakter. Knoesten is alleen maar leuk! Het profiel ligt aan de kosten, door de tijd die het kost om dit te maken. Ook daar heb ik weinig verstand van, maar ik weet wel wat voor uursprijs ik ongeveer zou betalen.

Misschien kan je een houtsoort adviseren dat ik zelf naar wat plaatjes kan kijken op internet.

Groet,
    Wiebe

*bump* nog niks kunnen vinden in omgeving Utrecht.

Forum Rechten