Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

De nieuwe Festool Mega Domino

De Festool-fanaten zullen het waarschijnlijk al gezien hebben, er is een grote broer voor de Domino DF500 uitgekomen, de XL DF700. Deze is bedoeld voor die toepassingen waar een grote pen en gat verbinding gemaakt zou moet worden. Dat kunnen bijvoorbeeld deuren zijn. De frezen kunnen 70 mm diep frezen en de grootste domino 140 mm lang, doorsnede 50 x 10 (als ik het goed onthouden heb). Met twee of drie naast elkaar kan je een stevige verbinding maken. Er zijn verschillende freesdiameters beschikbaar zodat diverse diktes hout bewerkt kunnen worden. Er is al veel buzz op de Festool gerelateerde fora, maar dat zal de Festool-laconieken wel worst zijn. :mrgreen:

http://www.machines-for-wood.tv/en/vide ... stool.html

Sorry voor het wat chaotisch aandoende vertaalwerk.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: De nieuwe Festool Mega Domino

......erg mooi weer......gelukkig heb ik zo'n machine niet nodig anders wordt mijn wensenlijstje nog langer!!

@wr1944, nee helemaal nieuw voor mij, dank je voor het bericht. Filmpje doet het bij mij niet en op de Festool website's staat nog niets (duitsland, nederland, usa) maar hier toch 2 foto's van het apparaat, genomen op de Ligna, de grote houtbeurs in Hannover van 30 mei tot 3 juni 2011.

jaap
    [album]112[/album]
    [album]113[/album]

pfff weer zo'n musthave van festool.... hoe leg ik dat weer aan mijn vrouw uit? Iemand tips?

Ben benieuwd wat die gaat kosten... zal wel richting de 1000 euro gaan als het al niet meer is.

Denk eerder 1500 euro.

een beperkt handmodel van de langgatboor maw.

mooi ding maar zal voor vaderdag wel twee beetjes teduur zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scharrel charl
    mooi ding maar zal voor vaderdag wel twee beetjes teduur zijn
    Dan moet je je kinderen meer zakgeld geven!

ik heb er maar èèn zijn naam is dennis maar TON was beter geweest wand dat heeft hij ongeveer gekost ook
    hahahahaha

Forum Rechten