verkrijgbaarheid freesmessen?

jan jansen

Actieve deelnemer
28 okt 2010
127
3
Aldeboarn - Fryslan
Voor mijn vandiktebankje van Kinzo (type 48P5200) zoek ik 2 nieuwe freesmessen. Helaas is Kinzo failliet gegaan en schijnt niemand iets te hebben overgenomen/voortgezet.

Nu heb ik het internet al afgezocht naar een leverancier van die afmeting (258x18 2x3 hss 18%) en dat type freesmessen maar helaas.
Weet iemand een bedrijf die zelf freesmessen kan maken voor een particulier ? Nog mooier zou zijn iemand die zijn machine stuk heeft en de messen over heeft...? :) :)
 

boompje

Actieve deelnemer
11 apr 2011
25
1
Beste,

CMT heeft wel schaafmessen. Maar echt goedkoop zijn ze niet. Normaal kun je ze daar op maat laten maken maar das voor de prijs al helemaal niet zo interesant. Ik haal mijn schaafmessen bij LEKIME in Erpe mere. Hebben veel liggen en kunnen aan nog veel meer aangeraken. Maken ook zaken op maat maar dan loopt de teller. Anderzijds eenmaal je een set hebt kun je ze normaal toch zer lang gebruiken lijkt me.

Chris
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.