Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

resurection of crucifix

deze tafel heb ik dit jaar een keer gemaakt en een keer opnieuw moeten maken omdat hij door in de regen gestaan te hebben helemaal uit elkaar was gescheurd

en dit is tevens het laatste wat ik in mijn werkplaats heb gemaakt en kan maken
    over een weekje moet ik eruit

das pas balen!!!!

dit was er over van de eerste

en zo was tie voor dt ie instorte

Athanor
    Guest

Re: resurection of crucifix

Tjeemig, Houtmannetje, zo zie maar weer dat hout een natuurproduct is. Maar toch schrikken wat er kan gebeuren! Je hebt echter een nieuwe "Fenix uit de as" laten verrijzen die er mag zijn hoor! Het contrasterende hout van het kruis maakt de tafel veel expressiever. Complimenten!

Wat is dat waardeloos dat je uit je werkplaats moet. Lijkt me weer een heel gedoe om alles te verhuizen en op te bergen. Ik hoop dat je snel een goed alternatief hebt en weer een vervolg aan je mooie werk kunt geven! Sterkte ermee!!

Fons

Re: resurection of crucifix

dat die tafel uit elkaar klapte kwam omdat de leverancier verkeerd plaatmateriaal had gestuurd
    interieur verlijmd i.p.v exterieur
    ik heb de platen vergoed gekregen maar niet de tijd die ik er in heb gestopt
    tussen de 170 en de 200 uur met het opnieuw maken kom ik over de 300 uur

Forum Rechten