Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Werkplaats arnhem

Werkplaats arnhem

Aageboden, werkplaats in Arnhem, deze wordt gedeeld met 2 anderen. Alle hoofdzakelijke machines zijn aanwezig. Voor meer informatie en contact kijk op www.vliehout.nl

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Re: Werkplaats arnhem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forum regels
    Spelregels voor het plaatsen van berichten en het maken van reclame op het Marktplein.
    Op het forum "marktplein" mogen producten aangeboden worden die aan hout en
    houtbewerken gerelateerd zijn. De aanbieder is in principe geen
    handelsorganisatie, advertenties zijn volledig en geen verwijzing naar
    marktplaats o.i.d.
    Je zal dus de nodige info moeten toevoegen

Ok dan, het gaat dus om een werkplaats in Arnhem, Meinerswijk. Het is ongeveer 250 vierkante meter groot en de huurder van het pand zoekt behalve mijzelf nog iemand om de maandelijkse kosten mee te delen. Er is dus geen sprake van winstbejag of iets dergelijks. Aangezien ik niet de hoofdhuurder ben was ik in het vorige bericht nogal summier met informatie. Hoop dat het nu wat duidelijker is.
    groet

Hmmm das zeker 5 minuten van mij af :-) enige indicatie van de maandelijkse kosten, ik overweeg een bootje te gaan bouwen, misschien wel een goede plek. Hangt wel af of t beetje betaalbaar is natuurlijk.

Ha Scheppie, je hebt tijd genoeg begrijp ik?

bekend maken dat er een werkplaats te huur is, is natuurlijk geen reclame, maar zoekers helpen om hun hobbie of werk in hout te kunnen uitvoeren.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

En het nut van deze voorgaande bijdrage is????

dat het in deze toch wel voldoende mag zijn als iemand verwijst naar een adres waar de overige informatie te verkrijgen is, een bijdrage over het delen van een werkplaats lijkt me geen topic om hier echt inhoudelijk te gaan behandelen, dus terecht dat het kort gehouden wordt.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Correct, maar zoals het in de 1e post beschreven stond leek het alsof de aanbieder ook de verhuurder is.
    Maar goed laten we verder niet off-topic gaan en hopen dat er een liefhebber blij gemaakt kan worden met deze ruimte.

Forum Rechten