Brandweerbed

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Zoals beloofd hierbij wat impressie foto's van het door mij inelkaar genutslde brandweerbed..

bed is gemaakt van MDF, (non hout: zwaailamp en sirene werken echt.)

image.php

image.php

image.php

image.php



In de gril staan de initialen van mijn zoon.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Dat is echt een heel gaaf bedje geworden, dat zal moeilijk worden om de kleine uit de cabine te halen en in bed te krijgen :)
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Een werkende sirene?? Ik hoop dat je daar een uit-knop voor hebt, anders gaat dat leuk worden met de nachtrust. :mrgreen:

Mooi project, en denk dat veel kids jaloers zullen zijn als ze langskomen!
 

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Houthasses zei:
Een werkende sirene?? Ik hoop dat je daar een uit-knop voor hebt, anders gaat dat leuk worden met de nachtrust. :mrgreen:

Valt mee hoor ;) ik heb een sirene uit een speelgoedbrandweerauto gebruikt met een zeer subtiel (wel erg natuurgetrouw) geluid. hij houd na 15 seconden automatisch weer op. de zwaalamp ook overigens anders dan worden de buren gek van de blauwe flitsen uit het raam van mijn zoon :cool:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Mooi gemaakt. Dit kan je zoon vol trots aan zijn vriendjes laten zien. Is het "logo" op de voorkant gefreesd of geschilderd?
 

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
jaap zei:
Prachtig mooi bed!! Mooie details met de grill, koplampen en dashboard! Helemaal zelf bedacht en getekend?
jaap

ja even ge-googled om wat ideeen op te doen en vervolgens de mooiste dingen te combineren. vervolgens nog wat eigen ideeen toegevoegd (de grill, de koplampen en dat soort details). Op Marktplaats gezocht naar meters, een stuur en dat soort dingen.

Maten ingeschat, tekening gemaakt en toen maar gaan bouwen. toen dat klaar was begon de elende (het verven :oops: )
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.