Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

goedkoop plaatmateriaal gezocht

Omdat ik voor school een project moet maken voor een non profit organisatie leek het me wel leuk om iets te maken voor jong Nederland omdat ik daar zelf ook leiding ben.
    Nu kwam ik dus op het idee om een kast te vervangen voor een nieuwere functionelere kast, een leuk ontwerp gemaakt enz. en op school vonden ze het ook goed maar ja nu kwam dus het punt.
    We hoeven alleen het materiaal te betalen maar ja omdat een nieuwe kast nog niet echt de hoogste prioriteit heeft mag het dus ook niet zo veel kosten.

En daarom kom ik nu dus hier met de vraag, heeft er iemand hier niet te ver weg dus regio Eindhoven/ Tilburg die nog wat stukken mdf heeft liggen voor niet te veel geld, ong stukken van 500 x 1000mm .
    Als iemand misschien triplex heeft liggen is het ook goed.
    En verder misschien nog wat grenen of vuren voor het regel werk van de kast te maken.

Nou als er iemand is die wat heeft of misschien wat kan regelen hoor ik het graag.

Gr Mike

Re: goedkoop plaatmateriaal gezocht

In ndeze tijden bestellen de meeste meubelmakers per order,en is er weinig voorraad.
    Wat je kunt doen,is bijv Stiho,Leeuwerik,Decovisie etc vragen om een pakplaat.
    Vaak hebben ze deze liggen voor verpakkings doeleinden,en zijn in hun ogen niet geschikt
    voor verkoop.Ook zijn ze wel eens bereid om te sponsoren.
    Als je tijd genoeg hebt kom je met schuren een heel eind op een vervuilde plaat mdf oid.

Succes.

:arrow:

Forum Rechten