Open dag hout 2011

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Het staat in mijn agenda, Eindhoven is om de hoek dus als er niks tussen komt ga ik ook ff kijken :)
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ik ben bang dat ik er niet bij kan zijn, wou vandaag vrij vragen maar helaas zijn al twee collega's met vakantie.
Heb nog een kleine kans dat ik iemand van de ochtend dienst zo gek kan krijgen om een paar uur langer te blijven...
 

Ton Vinken

Nieuw lid
1 jul 2011
22
0
Moet je hier lid voor zijn of is deze dag voor iedereen . Ik heb wel intresse en woon om de hoek, Ik heb zelfs een slaapkamer vrij voor gegadigden die van heel ver moeten komen. Waar vindt je dat nog kamer met ontbijt gratis.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik heb vandaag de eerste kist met spullen klaargezet om mee te nemen. Een groot aantal van mijn projecten zal ik te koop aan bieden op deze dag. 100% van de opbrengsten gaan naar KIKA.

Straks nog maar even eaa bij elkaar zetten, je weet nooit hoe de rest van de week eruit ziet.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
ik zal proberen ook aanwezig te zijn om toch is te kijken wie de mensen zijn van al die mooie werkstukken.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Het is bijna zover!
De voorbereidingen zijn in volle gang en ook wij zij er klaar voor!
Zondagochtend vertrekt een konvooi vanuit het hoge Noorden richting Eindhoven ;) om een fijne dag te beleven met mede houtliefhebbers.
De Woodworking.nl stand zal worden bezet door een aantal forummers.
Ik hoop van harte dat ''onze'' stand zal uitpuilen van medeforummers en andere liefhebbers :!:



Tot zondag!

Groeten, Kor

Attached files
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Zoals gewoonlijk op het Forum zijn de NOORDERLINGEN weer veel beter georganiseerd als het de rest van de Wereld :oops: , dit is echt een compliment voor de vrijwilligers die hun vrije zondag besteden om het forum nog meer naamsbekendheid te geven. Ik hoop dat het voor jullie een succesvolle dag word.

Hugo
 

margeaux

Nieuw lid
Vandaag met een vriendin naar de Open Dag Hout geweest en samen met de houtkrullen zijn we om 17.15 uur de deur uitgeveegd. Het was weer een enerverende middag waarbij we op het laatst nog wat hout hebben kunnen scoren door de soort de raden, met enige aanwijzingen welteverstaan. Jammer dat de Nehosoc niet aanwezig was en dat er erg weinig hout te koop aangeboden werd. Hopelijk volgend jaar beter want dan zullen wij er zeker weer bij zijn.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Dat is wel heel jammer dat de nehosoc niet aanwezig was, ik kon door omstandigheden niet kunnen komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.