Open dag hout 2011

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Hoi forummers!

Zondag 2 oktober is het weer zover, de OpenDagHout wordt dit jaar georganiseerd in Eindhoven.
Vandaag lag de uitnodiging door de brievenbus. Het feest wordt gehouden in het Klokgebouw, een voormalige bedrijfshal van Philips. Dit is nu een evenementenhal en bedrijfsverzamelgebouw,onder ander bekend van de Dutch Design Week.
Een uitstekende locatie met goede nationale maar ook internationale bekendheid in de wereld van kunst en ambacht.
En..... daar mag woodworking.nl volgens mij niet ontbreken.'
Ik ga zeker ( rij langs Zwolle..) en verwacht in Eindhoven veel mede forummers te ontmoeten.
Vorig jaar in Drachten was een groot succes, dus dit jaar kan het alleen maar beter worden.

Achter de schermen wordt gewerkt aan mogelijkheden om elkaar te kunnen treffen.
Meer nieuws volgt.


Groeten,

Kor
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Eindhoven is voor mij om de hoek,helaas heb ik dan middagdienst. Moet tegen die tijd even kijken hoeveel verlofdagen ik dan nog heb.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Kor,

Vorig jaar was mijn 1e aanwezigheid op dit festijn. Erg veel gezien,gepraat en veel nieuwe mensen ontmoet. Ik ben natuurlijk van de partij voor dit jaar . Hoe meer forummers er komen hoe leuker het wordt natuurlijk.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Vorig jaar hebben we een geweldig leuke bijeenkomst en presentatie gehad van onze forumleden op de Open Dag Hout in Drachten, zie hier omdat weer even op het netvlies te krijgen. Het zou prachtig zijn als de forumleden dit jaar weer zo aanwezig kunnen zijn!

jaap
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Ik denk dat ik dit ook maar eens in mijn agenda moet zetten. Het zou de eerste keer zijn dat ik zoiets bijwoon.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
De OpenDagHout 2011 http://www.opendaghout.nl komt dichterbij!

Samen met Jan Pranger heb ik hier eerder al over gesproken, tijdens de ''open dag hout'' in Lemmer.
Het idee is om als forumleden een plek te hebben elkaar te treffen en te kunnen bomen over hout etc.
Als er forummers zijn die spullen willen laten zien kan dat geregeld worden.
Net als in Drachten vorig jaar kan ik tafels reserveren voor woodworking.nl.
Jan en ik staan er in ieder geval onder de woodworking vlag. Jan met zijn houtdraaikunst en ik met mijn fijnstof filter. Helaas lukt het mij niet om meer spullen te maken en ik heb Rick beloofd dat hij mee mag rijden ;) .
Het wordt zeker minstens zo leuk als in Drachten april vorig jaar, dus succes is verzekerd.

Als je present wilt zijn in de stand van woodworking.nl, geef dit dan even door per p.b.!

Tot uiterlijk 28 augustus, want dan moet ik aanvragen bij stichting open dag hout.



Tot ziens op 2 oktober 2011 in Eindhoven, of eerder voor wie naar Rottum wil komen.

Groeten,

Kor
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Natuurlijk ga ik weer naar de OpenDagHout. Ik neem mijn mooiste werk mee en exposeer dat. Vorig jaar leuke contacten opgedaan en werk verkocht. Dus reserveer een tafel bij Cor en laat je mooiste werkstukken zien:............. misschien wordt je wel ontdekt................
Daar staan onder de vlag van woodworking geeft wel extra aandacht. Bij dit vooruitzicht houdt Jaap het niet lang uit in Bangkok. Ook een soort forumdag waar je elkaar leert kennen.
Trouwens wie mijn werk nu wil zien kan tijdens kantooruren terecht bij de expositie in de ABN/AMRObank in Lemmer.
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Dit topic is 530 keer gelezen !!! Wie komt er allemaal naar OpenDagHout ?? Het zou hardstikke leuk zijn om iedereen eens in levende lijve te ontmoeten!!
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Tja, ik had Rick al gezegd dat ik van plan was te komen tot ik nu eens goed naar de datum kijk. Ik kom de middag er voor net terug uit New York. Ik weet niet of ik dan zondag nog een retourtje Amsterdam - Eindhoven wil. Jammer, want het leek me zo leuk.
Maar goed, ik sluit het ook niet uit.
 

designer-john

Actieve deelnemer
29 nov 2010
272
1
OpenDagHout, het staat in mijn agenda, en het lijkt mij leuk om eens kennis te maken met de hout vakmensen / liefhebbers van het forum.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik heb 't in m'n agenda gezet. Ik heb alleen wel de avond ervoor een feestje, dus het zou kunnen dat ik weliswaar een houten kop heb maar geen zin om daarmee op een open dag te gaan lopen :)

Arthur
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
De aanvraag is de deur uit (kon nog net voor 1 september)
Helaas valt de belangstelling voor deelname in de woodworking stand wat tegen, maar dat mag de pret niet drukken. Jan Pranger, Rick Koorman en ik staan er in ieder geval. Er worden tafels en stoelen gereserveerd, dus kom maar langs.
Het wordt vast een gezellige boel met al die houtwurmen bijelkaar.
We zorgen voor een herkenbare stand met iets van woodworking.nl.

Tot ziens in Eindhoven op 2 oktober,

Groeten,
Kor
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.