Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Plannen voor het maken van een motorboot

Na het lezen (met veel plezier) van Brambomb's post over zijn tubby tug is bij mij het plan ontstaan om ook zelf aan een boot te beginnen.

Ik ben van beroep interieurbouwer en heb alle vele keukens, kasten en meubels gemaakt.
    Het lijkt mij leuk om eens wat anders van hout te maken, waar je achteraf nog eens veel plezier aan kunt beleven.

Aangezien ik wel van uitdaging hou en graag projecten maak waar veel denkwerk aan zit heb ik gekozen voor het volgende ontwerp :
    http://www.bootbouwtekeningen.nl/mot...te_bouwen.html

Om niet geheel onvoorbereid te beginnen heb ik een paar vragen voor jullie.
    Misschien dat er hier op het forum iemand is die me wat extra informatie of uitleg hierover kan geven.

*Heeft iemand enige ervaring met bovenstaande website?

*Waarom zit er aan de achterkant van de boot een grote dicht blok? ik zou liever wat extra ruimte in de boot hebben.

*Op bovenstaande website waar de tekeningen te bestellen zijn kan ik ook een bijhorend epoxy pakket bestellen, zijn hier ook goedkopere alternatieve voor?

Indien jullie tips hebben hoor ik deze natuurlijk graag, ook als jullie twijfelen over het model of andere zaken.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Attached files

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Re: Plannen voor het maken van een motorboot

Ik weet niet of er forummers zijn met ervaring met de bedoelde website maar je kan je vragen ook via die website kwijt. Dan kan je meteen hun klantvriendelijkheid testen.
    Zo op het eerste oog lijkt me de website redelijk in elkaar te zitten, dat zegt vaak al iets over serieuze bedoelingen van de organisatie achter die site.

Dat klopt!

Het enige probleem wat ik tegenkwam op de website is dat er een paar links niet werkte.

Geen ervaring met de website.