Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

reclame tot welke prijs

Wil Je Vreemdgaan?
    Voor Wie Méér wil dan alleen Daten Snel, 100% Échte Mensen, Géén Fake!
    http://www.datesome1.xxx

Is deze reclame niet te weigeren het is nl. het eerste wat je op de site ziet!

Jammer.

Re: reclame tot welke prijs

Waarom is er überhaupt zoveel reclame. Wordt dit het zoveelste forum waarbij de eigenaar zoveel mogelijk geld eruit wil krijgen totdat het forum een troosteloze dood sterft. Erg jammer. Maar zoals het er nu naar uit ziet wordt het met de dag meer.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

@Brambomb,

Heb je überhaupt de posts omtrent het nieuwe forum en de daar aan gekoppelde reclame gelezen? Lijkt me niet anders deed je niet zo'n domme ongefundeerde uitspraak

@ Beheerder, volgens mij moet het mogelijk zijn om in combinatie met de provider te bepalen wat voor een soort ad's wel/niet kunnen. Wellicht een idee om dat eens na te gaan, want de genoemde reclame is natuurlijk geen reclame :mrgreen:

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Ik weet niet op welke manier Google werkt op dit forum maar bij andere fora reageert Google op trefwoorden in de tekst van de posts maar ook op cookies op je computer. Daarmee wordt het surfgedrag geanalyseerd en worden er de advertenties op afgestemd.
    Ik krijg bijvoorbeeld aardig wat specifieke Amerikaanse ads op dit forum en soms over onderwerpen die niet op dit forum voorkomen.
    Reclame als zodanig stoort mij nauwelijks op computers, je kan er overheen scrollen. In kranten sla ik de advertentiepagina's ook snel om. Alleen TV-reclame is lastiger te omzeilen. Maar je kan even naar het toilet of je zet je verstand even op nul.

Ga gewoon surfen met MOZILLA FIREFOX. gratis/snel /anoniem en met een goede reclame filter.

Hugo

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Persoonlijk stoor ik me niet aan de ads, zolang het maar niet van die irritante pop-ups worden waarvan het wegklik kruisje bijna onvindbaar is. Daar wordt ik dus boswild van :evil: .

Heren,

Tip van flip: stap over op browser Firefox en installeer de toevoeging Adblock-Plus. (Zijn beide gratis)

Ik zie op deze site (en vele andere sites) helemaal geen reclames. Deze toevoeging (Add-on) houdt zelf een lijst bij van reclames om ze slim te blokkeren en wordt ook regelmatig bijgewerkt. Mocht er een bijkomen dan is deze met de rechtermuisknop ook zelf te blokkeren.

Heerlijk rustig.

Met toch wel enige pijn in het hart lees ik hier de reacties over de reklame. Er is geen tijdschrift of krant te koop waar niet pagina's reclame in staan. Je kunt geen uur televisie kijken zonder dat er reclame voorbij komt. Ik zie nooit ingezonden stukken in de krant waarom er reklame in staat, of mensen die ritueel tijdschriften verbranden omdat er reklame in staat. Sterker nog, de reklame, de advertenties zijn soms een reden om juist wel dat tijdschrift te kopen, omdat je graag wil weten dat er een nieuw type bovenfrees is of wie dat speciale fineer verkoopt. De enige reclame die we nu gebruiken is Google Adsense, die op basis van de tekst en het profiel van de bezoeker kleine advertenties plaatst in bepaalde blokken. Zoals ik al eerder schreef is het een beetje experimenteren waar en hoe en hoeveel. Het forum kost me, naast een heleboel vrije tijd, dit jaar zo'n 4000 euro out of pocket, dwz rekeningen die ik krijg, die betaald moeten worden. De eerste jaren, toen de kosten ook lager waren, heb ik dat altijd uit eigen zak betaald. Nu probeer ik dat met, zo weinig mogelijk, reklame een beetje terug te verdienen. Op dit moment levert de reclame me zo'n 3 euro per dag op, bijna genoeg voor de hosting en server kosten.
    Ik heb werkelijk gemeend met de update en alle functionaliteit waar om gevraagd werd, de forum gemeenschap een plezier te doen, maar als ik dan de berichten lees, waarin aangemoedigd wordt om adblockers te installeren, ipv aanmoediging om extra op de advertenties te klikken, dan zakt mij de moed aardig in de schoenen. Ik heb een beroerde dag na het lezen van deze berichten. Het lijkt wel of alle werk voor niks is geweest.

jaap

dat is het dubbele. reclame is aan de ene kant inderdaad zeer vervelend, dat ben ik met bovengenoemde reacties eens. Aan de andere kant is het zo dat reclame handig kan zijn om dingen te vinden die je nodig hebt. Speciaal als je inderdaad afgestemde reclame te zien krijgt.

Jaap, ik heb bewondering voor alle tijd die je in het forum steekt. Het forum groeit als kool, en dat heeft te maken met goe goed het geregeld is op het forum, daar gaat tijd en energie in zitten. En dat kost geld. Alternatief is dat iedereen die geen reclame wil zien een financiele bijdrage levert om het forum online te houden. Aangezien dat zeer lastig te organiseren is is de reclame een goed alternatief.

En Jaap nogmaals hulde voor al het werk wat je in het forum steekt, daarnaast ook nog een groot bedrag uit eigen zak kwijt zijn om het forum onlene te hoeden lijkt me te gek voor woorden.

Hier wil ik toch even op reageren.
    Jaap zonder al jouw inspanningen hadden we niet zo'n forum gehad, probeer het maar eens om zo'n forum op poten te zetten. Mijn waardering hiervoor.
    Reclames storen mij allang niet meer, en als je wat extra inkomsten hieruit krijgt om kostendekkend dit forum te kunnen laten draaien, vind ik dat alleen maar goed.
    Ad

Forum Rechten