onderleggers

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
hey ,

ik mocht voor iemand onderleggers maken voor de potten en pannen .
dit zijn ze geworden , voor een pannetje groot of klein zijn deze onderleggers reuze fijn :lol:
IMG_2275.jpg

IMG_2277.jpg


ik heb eerst uit een gewoon vierkantig plankje met een figuurzaagje de vorm uitgezaagd en dan afgerond met de bovenfrees .

even ook snel een tafeltje "gemaakt" om men bovenfrees in te kunnen leggen.
IMG_2246.jpg

IMG_2247.jpg

IMG_2248.jpg


groetjes
ruben
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
@ ArtHarg , heb deze bedacht toen ik ongeveer een half jaar geleden men nieuw figuurzaagje was aan het uitproberen .
toen heb ik er 2 gemaakt voor hier thuis in eik en 1 van de 2 helften in de beits gezet . dank je

@ rickkoorman , dank je . deze onderleggers zijn gemaakt uit ayous , anders kreeg men figuurzaagje het lastig bij deze houtdikte .

groetjes
ruben
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
@ vladimir , deze zijn voor een vriend zijn moeder , ze had gezegd dat ik er niets van afwerkingslaag moest opzetten omdat ze ze zelf wou versieren.
ik veronderstel dat ze ze gaat beschilderen of dergelijke .

@ Wim Kluck , zo recht mogelijk proberen te zagen want anders schuiven ze niet zo makkelijk open ;)
succes


groetjes
ruben
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
@monkyfreek: voor een pannetje groot of klein zijn deze onderleggers reuze fijn :lol:

Het rijmt en ze passen ook nog eens in elkaar. wat wil je nog meer!!!
gr albert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.