Nieuwe aanwinst

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Vandaag is onze nieuwe aanwinst gearriveerd! Weegt een kleine drie kilo en meet een centimeter of 48.
En het is...


Onze prachtige dochter Kim genaamd!!!!
De bevalling is super verlopen, volgens de papieren begon de bevalling om 11.58 en om 12.00 was ons Kimmetje er al.
We schrokken er zelf van dat het zo snel ging.
Jammer genoeg heeft Kim wat weinig bloedplaatjes (komt van een zeldzame auto immuun ziekte van moeders,) en moet daarom nog minimaal een nachtje in het ziekenhuis overnachten. Was bij onze zoon ook, ziekte is niet erfelijk, dus in het slechtste geval een of twee dagen aan het infuus en een zonnebank kuur.

Dus het eerst volgende projectje wordt een naamplaatje voor op de slaakamerdeur. Heb nog wat lacewood van de zwolse houthandel dus dat komt wel goed!
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Mijn twee dames zijn vanmorgen thuisgekomen! Het is wel weer even wennen zo'n klein mensje, met haar kleine ledemaatjes en kleine geluidjes. Maar wel weer helemaal geweldig, het slaaptekort nemen we er graag voor lief bij.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
gefeliciteerd met kim, leuk weer een kleintje erbij, tja slapen, dat is een hoofdstuk apart.
dus nogmaals gefeliciteerd en veel geluk met dit gezinnetje, ook aan je vrouw en zoontje.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo coko

Zoals ik altijd zeg. we zijn hier gek op FOTO's, ook ben ik gewoon een beetje nieuwsgierig.

Van harte geluk gewenst uit Ridderkerk

Hugo
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Hey Rick, gelukkig vallen de slapeloze nachten we mee. Ze slaapt een dikke 5 uur onafgebroken, dat noemen ze dan al doorslapen :? Ik heb een iets andere definitie van doorslapen... Verder is ons meiske lekker rustig, komt goed uit want haar grote broer is al druk genoeg :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.