Plaatjes op het forum

WR1944

Oud hout
Ik heb heel veel waardering voor wat de beheerder doet voor dit forum. Het is de eerste aanlegplaats als ik de computer opstart (na m'n e-mails natuurlijk). Maar zo nu en dan reageer ik op iets dat me opvalt. En soms lijkt het erg op mieren... (eh, wat was dat ook al weer?).
Door m'n werk in de techniek word je geconditioneerd op exactheid. Dan heb je te maken met afspraken voor vergaderingen en deadlines voor projecten. Ook in je rapportage dien je juridisch waterdichte data en tijdsaanduidingen te gebruiken. Door deze jarenlange confrontatie houd je er een soort van blijvende schade aan over. Dan werkt een vagere aanduiding als een weerhaakje. Persoonlijk heb ik daarom ook een hekel aan vriendelijk bedoelde maar even vage aanduidingen als: ik bel je nog wel of: ik kom binnenkort eens langswippen. Ik maak het liefst exacte afspraken of geen. Anders zit de een op de ander te wachten en gebeurt er niets.
In dit geval ging het om het later teruglezen van oudere posts. Dan is een vage aanduiding veel lastiger te interpreteren. Ik hoop dat je het als een opmerking ziet en niet als een aanmerking. Nogmaals: alle waardering voor je inzet.
 

Pjotr8

Actieve deelnemer
20 apr 2008
34
0
Nou, datum of geen datum, het werkt nu weer prima in IE9.
Dus bij deze bedankt voor de snelle service.

Pjotr
 
A

Athanor

Guest
Bovendien staat er bij elk bericht een plaatsingsdatum, zodat ik niet zo snel in verwarring raak over de weken!

Dit is het eerste bericht dat ik met de functie snel reageren maak. Was me nog niet opgevallen dat die knop er ook bij staat. Handig hoor!!

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.