ervaring

coolboy

Nieuw lid
27 apr 2011
6
0
wat zijn jullie ervaringen bij het houtbewerking?? :D
plaats je mening hier.

gr coolboy.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
de ervaringen zijn op zijn minst talrijk en vooral divers te noemen.. :roll:

m.a.w.: wat bedoel je eigenlijk precies? Wat voor een antwoord hoop je te krijgen? Zoals de vraag nu gesteld is, is het antwoord bvb: 'positief' of 'leuk' of 'lekker', ...
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Ik weet niet wat ik hier voor antwoord op moet geven. Ik snap de vraag namelijk niet helemaal.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik kreeg de volgende pm van hem:
coolboy zei:
beste,

ja ik heb het forum al eens bekenen.


moet dit onderwerp bij kantine staan?

Daarop gereageerd met:
jpandriesse zei:
Hoi,

Nee want kantine is bedoelt voor van alles, maar niet voor hout.
Wat ik bedoelde is dat je aan het forum en de vele posts daar op wel kan zien dat er gigantisch veel ervaring op hout gebied aanwezig is. Je post en de vraagstelling daar in is dus een beetje nutteloos.

Als je op zoekt bent naar een bepaalde ervaring zal je je vraag een stuk specifieker moeten stellen en in het daar voor bedoelde gedeelte (dat kan je zien aan de omschrijvingen die er bij staan).


Groeten,

Joris

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. :mrgreen:
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Misschien de 1e van de 10 postings die nodig zijn om straks bouwtekeningen te kunnen downloaden :D
Ik snap inderdaad werkelijk niet wat voor een antwoord er wordt verwacht, maar goed ik doe een gooi...

Mijn ervaring met houtbewerken is nog erg gering, alhoewel ik in de loop der tijd wel een aantal projecten heb gedaan.
Pas sinds ongeveer een jaar zie ik het als een echte hele leuke vrije tijdsbesteding. En alhoewel ik heel weinig tijd heb om mij met deze hobby bezig te houden probeer ik toch af en toe wat tijd vrij te maken. Soms in het weekend overdag een paar uurtjes lawaai maken en soms 's avonds een klein uurtje schaven of lijmen. Kan namelijk 's avonds geen lawaai maken in verband met de mensen die er onder wonen. (Tja, dat is het nadeel van een flat)
Momenteel ben ik bezig om een werkbank te maken van beukenhout, waarschijnlijk is die pas over een paar maanden klaar, maar voor mij is dat geen probleem, aangezien het voor mij een vrije tijdsbesteding is.

Tot zover mijn ervaring.....
 

coolboy

Nieuw lid
27 apr 2011
6
0
Creatief_Met_Hout zei:
Misschien de 1e van de 10 postings die nodig zijn om straks bouwtekeningen te kunnen downloaden :D
Ik snap inderdaad werkelijk niet wat voor een antwoord er wordt verwacht, maar goed ik doe een gooi...

Mijn ervaring met houtbewerken is nog erg gering, alhoewel ik in de loop der tijd wel een aantal projecten heb gedaan.
Pas sinds ongeveer een jaar zie ik het als een echte hele leuke vrije tijdsbesteding. En alhoewel ik heel weinig tijd heb om mij met deze hobby bezig te houden probeer ik toch af en toe wat tijd vrij te maken. Soms in het weekend overdag een paar uurtjes lawaai maken en soms 's avonds een klein uurtje schaven of lijmen. Kan namelijk 's avonds geen lawaai maken in verband met de mensen die er onder wonen. (Tja, dat is het nadeel van een flat)
Momenteel ben ik bezig om een werkbank te maken van beukenhout, waarschijnlijk is die pas over een paar maanden klaar, maar voor mij is dat geen probleem, aangezien het voor mij een vrije tijdsbesteding is.

Tot zover mijn ervaring.....


idd,


dit bedoel ik nu.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Ik ben blij dat ik je vraag goed begrepen/gegokt heb.
Maar het zou leuk zijn als je zelf ook een stukje schrijft over jou ervaringen, want ik vind het wel heel gemakkelijk om zo 'n vraag te stellen zonder zelf de moeite te doen om je eigen ervaring neer te zetten. Dit prikkelt de mensen niet om te reageren....
 

coolboy

Nieuw lid
27 apr 2011
6
0
Creatief_Met_Hout zei:
Ik ben blij dat ik je vraag goed begrepen/gegokt heb.
Maar het zou leuk zijn als je zelf ook een stukje schrijft over jou ervaringen, want ik vind het wel heel gemakkelijk om zo 'n vraag te stellen zonder zelf de moeite te doen om je eigen ervaring neer te zetten. Dit prikkelt de mensen niet om te reageren....



ja je hebt gelijk,


mijn ervaringen met houtbewerking zijn nog niet zo veel.
want ik ben nog student.
maar af en toe help ik mijn nonkel eeen beetje en ik leer veel van hem bij.
verder is het leuk om creatif te zijn met hout.
met houtbewerking kan je veel kanten uit en dat boeit mij wel.

meer weten vraag het maar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.