Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: ervaring

ervaring

wat zijn jullie ervaringen bij het houtbewerking??
    plaats je mening hier.

gr coolboy.

Re: ervaring

de ervaringen zijn op zijn minst talrijk en vooral divers te noemen.. :roll:

m.a.w.: wat bedoel je eigenlijk precies? Wat voor een antwoord hoop je te krijgen? Zoals de vraag nu gesteld is, is het antwoord bvb: 'positief' of 'leuk' of 'lekker', ...

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Heb je het forum wel al eens bekeken? :roll:
    Zo op het eerste oog een beetje nutteloze post namelijk.

Ik weet niet wat ik hier voor antwoord op moet geven. Ik snap de vraag namelijk niet helemaal.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Ik kreeg de volgende pm van hem:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolboy
    beste,

ja ik heb het forum al eens bekenen.

moet dit onderwerp bij kantine staan?
    Daarop gereageerd met:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
    Hoi,

Nee want kantine is bedoelt voor van alles, maar niet voor hout.
    Wat ik bedoelde is dat je aan het forum en de vele posts daar op wel kan zien dat er gigantisch veel ervaring op hout gebied aanwezig is. Je post en de vraagstelling daar in is dus een beetje nutteloos.

Als je op zoekt bent naar een bepaalde ervaring zal je je vraag een stuk specifieker moeten stellen en in het daar voor bedoelde gedeelte (dat kan je zien aan de omschrijvingen die er bij staan).

Groeten,

Joris
    Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. :mrgreen:

Misschien de 1e van de 10 postings die nodig zijn om straks bouwtekeningen te kunnen downloaden
    Ik snap inderdaad werkelijk niet wat voor een antwoord er wordt verwacht, maar goed ik doe een gooi...

Mijn ervaring met houtbewerken is nog erg gering, alhoewel ik in de loop der tijd wel een aantal projecten heb gedaan.
    Pas sinds ongeveer een jaar zie ik het als een echte hele leuke vrije tijdsbesteding. En alhoewel ik heel weinig tijd heb om mij met deze hobby bezig te houden probeer ik toch af en toe wat tijd vrij te maken. Soms in het weekend overdag een paar uurtjes lawaai maken en soms 's avonds een klein uurtje schaven of lijmen. Kan namelijk 's avonds geen lawaai maken in verband met de mensen die er onder wonen. (Tja, dat is het nadeel van een flat)
    Momenteel ben ik bezig om een werkbank te maken van beukenhout, waarschijnlijk is die pas over een paar maanden klaar, maar voor mij is dat geen probleem, aangezien het voor mij een vrije tijdsbesteding is.

Tot zover mijn ervaring.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creatief_Met_Hout
    Misschien de 1e van de 10 postings die nodig zijn om straks bouwtekeningen te kunnen downloaden
    Ik snap inderdaad werkelijk niet wat voor een antwoord er wordt verwacht, maar goed ik doe een gooi...

Mijn ervaring met houtbewerken is nog erg gering, alhoewel ik in de loop der tijd wel een aantal projecten heb gedaan.
    Pas sinds ongeveer een jaar zie ik het als een echte hele leuke vrije tijdsbesteding. En alhoewel ik heel weinig tijd heb om mij met deze hobby bezig te houden probeer ik toch af en toe wat tijd vrij te maken. Soms in het weekend overdag een paar uurtjes lawaai maken en soms 's avonds een klein uurtje schaven of lijmen. Kan namelijk 's avonds geen lawaai maken in verband met de mensen die er onder wonen. (Tja, dat is het nadeel van een flat)
    Momenteel ben ik bezig om een werkbank te maken van beukenhout, waarschijnlijk is die pas over een paar maanden klaar, maar voor mij is dat geen probleem, aangezien het voor mij een vrije tijdsbesteding is.

Tot zover mijn ervaring.....

idd,

dit bedoel ik nu.

Ik ben blij dat ik je vraag goed begrepen/gegokt heb.
    Maar het zou leuk zijn als je zelf ook een stukje schrijft over jou ervaringen, want ik vind het wel heel gemakkelijk om zo 'n vraag te stellen zonder zelf de moeite te doen om je eigen ervaring neer te zetten. Dit prikkelt de mensen niet om te reageren....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creatief_Met_Hout
    Ik ben blij dat ik je vraag goed begrepen/gegokt heb.
    Maar het zou leuk zijn als je zelf ook een stukje schrijft over jou ervaringen, want ik vind het wel heel gemakkelijk om zo 'n vraag te stellen zonder zelf de moeite te doen om je eigen ervaring neer te zetten. Dit prikkelt de mensen niet om te reageren....

ja je hebt gelijk,

mijn ervaringen met houtbewerking zijn nog niet zo veel.
    want ik ben nog student.
    maar af en toe help ik mijn nonkel eeen beetje en ik leer veel van hem bij.
    verder is het leuk om creatif te zijn met hout.
    met houtbewerking kan je veel kanten uit en dat boeit mij wel.

meer weten vraag het maar.

Forum Rechten