een paar werkstukjes

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
zoals beloofd hier mijn eerste werkstukken op dit forum.

de meeste dingen zijn gemaakt voor thuis met wat inspiratie van het forum.
behalve het barba papa hobbelpaard was in opdracht en ook het badkamermeubel was voor een familielid.

bij het badkamermeubel werd er een tekening voor me gelecht hoe het zou moeten worden, en de vraag of me dit wat leek waar ik natuurlijk geen nee op kon zeggen!
na veel tekenwerk en zo af en toe wat tegenslagen is het toch aardig gelukt vond ik.

hopelijk vinden jullie het wat

Attached files
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Stefano

Wat een mooi badkamer meubel, van welk hout is het gemaakt en hoe is het afgewerkt . Ga zo door, we kijken er graag naar.

Hartelijke groet Hugo
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
armadaman zei:
Hallo Stefano

Wat een mooi badkamer meubel, van welk hout is het gemaakt en hoe is het afgewerkt . Ga zo door, we kijken er graag naar.

Hartelijke groet Hugo

Volgens mij is het meubel gemaakt van vuren, tenzij de 2e foto een ander meubel is als het eerste.


Barbapapa is erg leuk gelukt. Hoe heb je de zitting bevestigd, lijkt zo op het oog niet zo heel sterk?
 

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
het klopt idd dat het badkamermeubel van vuren is, zijn vuren panelen van de gamma.
het is afgewerkt met een beits (waar ik de naam even niet meer van weet) en daaroverheen nog een mooie laag blanke lak.

de zitting van het hobbelpaard is met 3 deuvels en 2 schroeven met flink wat lijm bevestigd, is idd niet super stevig, maar kan toch wel genoeg hebben.
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Stefano, dat heb je goed gedaan, mooi badkamer meubeltje moet ik zeggen, best moeilijk om het juiste idee voor zo'n badkamer meubeltje te vinden.
Ga zo door.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.