Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

een paar werkstukjes

zoals beloofd hier mijn eerste werkstukken op dit forum.

de meeste dingen zijn gemaakt voor thuis met wat inspiratie van het forum.
    behalve het barba papa hobbelpaard was in opdracht en ook het badkamermeubel was voor een familielid.

bij het badkamermeubel werd er een tekening voor me gelecht hoe het zou moeten worden, en de vraag of me dit wat leek waar ik natuurlijk geen nee op kon zeggen!
    na veel tekenwerk en zo af en toe wat tegenslagen is het toch aardig gelukt vond ik.

hopelijk vinden jullie het wat

Attached files

Re: een paar werkstukjes

ziet er allemaal zeer mooi uit. 8-)

Hallo Stefano

Wat een mooi badkamer meubel, van welk hout is het gemaakt en hoe is het afgewerkt . Ga zo door, we kijken er graag naar.

Hartelijke groet Hugo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armadaman
    Hallo Stefano

Wat een mooi badkamer meubel, van welk hout is het gemaakt en hoe is het afgewerkt . Ga zo door, we kijken er graag naar.

Hartelijke groet Hugo
    Volgens mij is het meubel gemaakt van vuren, tenzij de 2e foto een ander meubel is als het eerste.

Barbapapa is erg leuk gelukt. Hoe heb je de zitting bevestigd, lijkt zo op het oog niet zo heel sterk?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Stefano,

Dat zijn werkstukken waar je al trots op mag zijn. Het hobbelpaard is inderdaad erg leuk!!

het klopt idd dat het badkamermeubel van vuren is, zijn vuren panelen van de gamma.
    het is afgewerkt met een beits (waar ik de naam even niet meer van weet) en daaroverheen nog een mooie laag blanke lak.

de zitting van het hobbelpaard is met 3 deuvels en 2 schroeven met flink wat lijm bevestigd, is idd niet super stevig, maar kan toch wel genoeg hebben.

Stefano, dat heb je goed gedaan, mooi badkamer meubeltje moet ik zeggen, best moeilijk om het juiste idee voor zo'n badkamer meubeltje te vinden.
    Ga zo door.
    Ad

Dat is een mooie wastafel

Forum Rechten