toch ook maar voorstellen!

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
Na lang 'stiekem' meegekeken te hebben op het forum, toch maar besloten om me eens voor te stellen.

Als eerste mijn complimenten voor de mooie werkstukken en de zinvolle tips die er op het forum staan, wat mij vaak ook weer inspireerd om aan iets nieuws te beginnen.

Mijn naam is Stefano Bommeljé ben 17 jaar oud en woon in Meliskerke. (Zeeland)
Hout heeft me altijd erg aangetrokken zodoende is mijn school er ook naartoe gedraaid.
Op het vmbo kader heb ik de opleiding techniek breed gevolgd, dit houd in dat je zowel metaal, als elektro en houtbewerking krijgt. Al snel merkte ik dat hout echt mijn ding was, zodoende volg ik nu de opleiding meubelmaker op het Markizaat College te Bergen op Zoom.

Mijn stage volg ik bij een keuken en meubelmakerij hier in de buurt, het is een 1 mans bedrijf waardoor hij veel tijd heeft om de dingen goed, en soms ook op de oudere manier uit te leggen. kortom een top plekje!

Ook thuis heb ik een eigen werkplekje gecreëerd. Wat begon met een paar handgereedschappen is uitgegroeid tot eigenlijk wel zo'n beetje alles wat je nodig hebt voor de wat kleinere werkstukken.
Ik zal proberen binnenkort een paar foto's van werkstukjes en mijn werkplek te posten!
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Welkom Stefano! Je kan niet jong genoeg beginnen, leuk om te zien. We zijn benieuwd naar je werkjes, beter te veel foto's dan te weinig. :mrgreen:
 

WR1944

Oud hout
Ook welkom op dit levendige en boeiende forum.

Houthasses zei:
Je kan niet jong genoeg beginnen, leuk om te zien.

Ook weer niet te jong beginnen. Ik was 6 of 7 en met een keukenmes wilde ik een houtje splijten voor een mast voor een klomp-bootje. Dat kostte me bijne m'n linkerwijsvinger. Na 60 jaar is het lidteken bijna verdwenen maar ik ben nog steeds extreem voorzichtig met scherpe voorwerpen. En dat is best prettig in een werkplaats met veel scherpe zaken. En met de WorkSharp zelfs nog scherper. :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.