Handige lijmklemmen kar.

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Vandaag op internet een lijmtangen kar bij feldergroup gezien.
http://www.felder-gereedschap.nl/werkst ... -mwst=true
Dit lijkt me een handig ding maar iets te duur. Dus vanavond begonnen met zelf 1 te bouwen.

[album]64[/album]

[album]63[/album]

Er komen nog wielen onder en nog een paar draagbalken erbij. ook komen er aan de zijkant nog bakjes te hangen om lijm en andere accessoires op te bergen.

Morgen avond weer veder met bouwen.

Fotos volgen!

Martijn.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Als je veel klemmen hebt en een grote werkplaats, is dat een superhandige kar. Al heb ik de indruk dat er wel wat weinig dwarsbalkjes zijn? Gaan die onderste korte klemmen er zo niet makkelijk afvallen, zo zonder extra steun aan hun onderkant?
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Surfie zei:
Als je veel klemmen hebt en een grote werkplaats, is dat een superhandige kar. Al heb ik de indruk dat er wel wat weinig dwarsbalkjes zijn? Gaan die onderste korte klemmen er zo niet makkelijk afvallen, zo zonder extra steun aan hun onderkant?

Niet alleen plaatjes kijken. :lol: Lezen is ook wel eens handig. ;)

Er komen nog wielen en aan iedere kant komen totaal 4 balken en aan de zijkanten nog bakjes om lijm en accessoires in op te bergen.

Vanavond gaan ik weer veder. zal de fotos van eind resultaat hier weer plaatsen.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Hij is zo goed als klaar!

[album]67[/album]
[album]66[/album]
[album]65[/album]
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
jpandriesse zei:
Mooi karretje hoor.
Jammer dat het zo'n godsvermogen kost om het te vullen :mrgreen:

Ja idd :roll:

Hij is stabiel. door de balken zit er genoeg stevigheid in.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
hij loopt schuin af naar binnen aan beide kanten. Het gewicht valt als het ware naar binnen toe. ik moet aardig moeite doen om hem over te trekken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.