Ik snap echt niet waarom ze die absurde prijzen vragen voor een karretje. Wat jij hebt gemaakt volstaat prima. Ziet er handig uit.
Vandaag op internet een lijmtangen kar bij feldergroup gezien.
http://www.felder-gereedschap.nl/werkst ... -mwst=true
Dit lijkt me een handig ding maar iets te duur. Dus vanavond begonnen met zelf 1 te bouwen.
[album]64[/album]
[album]63[/album]
Er komen nog wielen onder en nog een paar draagbalken erbij. ook komen er aan de zijkant nog bakjes te hangen om lijm en andere accessoires op te bergen.
Morgen avond weer veder met bouwen.
Fotos volgen!
Martijn.
Ik snap echt niet waarom ze die absurde prijzen vragen voor een karretje. Wat jij hebt gemaakt volstaat prima. Ziet er handig uit.
Martijn,
Dat lijkt me een nuttig project. In veel timmerwerkplaatsen zie ik zo'n mobiele kar staan.
Als je veel klemmen hebt en een grote werkplaats, is dat een superhandige kar. Al heb ik de indruk dat er wel wat weinig dwarsbalkjes zijn? Gaan die onderste korte klemmen er zo niet makkelijk afvallen, zo zonder extra steun aan hun onderkant?
Niet alleen plaatjes kijken. :lol: Lezen is ook wel eens handig.Oorspronkelijk geplaatst door Surfie
Er komen nog wielen en aan iedere kant komen totaal 4 balken en aan de zijkanten nog bakjes om lijm en accessoires in op te bergen.
Vanavond gaan ik weer veder. zal de fotos van eind resultaat hier weer plaatsen.
hmm, dat van die wielen en baksjes had ik wel gezien, maar de balkjes zijn denk ik vervaagd tot bakjes in mijn breinops:
Hij is zo goed als klaar!
[album]67[/album]
[album]66[/album]
[album]65[/album]
hij is zeer mooi en handig 8-)
maar is hij ook stabiel?
Mooi karretje hoor.
Jammer dat het zo'n godsvermogen kost om het te vullen :mrgreen:
Ja idd :roll:Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
Hij is stabiel. door de balken zit er genoeg stevigheid in.