Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: post je werkplaats

post je werkplaats

aangezien alles in het forum doorverspreid staat, is hier dan het heuse post je werkplaats topic.

probeer weinig offtopic te gaan, zodat we van jullie werkplaatsen kunnen genieten.
    Zo kunnen we van elkaar ideeën opdoen voor een prettige werkomgeving!

Re: post je werkplaats

Op dit topic zat ik te wachten.

Ik ben begonnen met dit:
    [album]46[/album]

Toen heb ik deze maar aangeschaft omdat ik iet groters wou.
    [album]44[/album]

Deze afkortzaag kon ik ook niet laten schieten.
    [album]45[/album]

Toen nog maar een vlak/vandiktebank erbij.
    [album]47[/album]

En met die kleine mobiele afzuiging was ik ook klaar mee! :lol:
    [album]48[/album]

[album]50[/album]
    [album]49[/album]

Wie volgt?

Athanor
    Guest

Het idee is leuk, maar de uitvoering van Tijntje bevalt me niet. De foto's staan op een externe site, waardoor bij het bekijken van de foto's een aparte pagina wordt geopend, werkt op mijn IPad heel vervelend. Je kunt de foto's beter uploaden op het forum.

Fons

P.S. Volgende maand kom ik met een update van de inrichting van mijn werkplaats.

Heb het aangepast!

Athanor
    Guest

Klasse! Het werkt veel gemakkelijker zo

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Ik was vandaag in een opruimerige bui en heb m'n werkplaatsje een beetje toonbaar gemaakt. Ik heb een hoek van de kelder bezet en ik ben van daaruit verder gegaan. De ruimte meet ongeveer 8 bij 4 meter en ik heb iets minder dan de helft ontgonnen. En ik heb al plannen voor een kleine uitbreiding, een werkbank voor houtbewerking met handgereedschap.
    De foto's tonen de kelder zoals ik die aantrof, een dump voor overtollig materiaal waar met moeite een pad werd vrijgehouden om naar de laundry te komen, achterin de kelder en wat ik ervan gemaakt heb. Geleidelijk aan heb ik hand- en electrisch gereedschap aangeschaft en ik kan nu redelijk uit de voeten. Maar het gros ervan had ik al in Holland. Na de grote verhuizing zal ik dus veel dubbel hebben.

Attached files

Is een mooi hok geworden.

Weinig mensen met een eigen werkplaats?

Ik heb mijn werkplaats een eigen topic gegund

Omdat ik vandaag toch rondliep met een fototoestel maar even de werkruimte onder vuur genomen met onderstaand resultaat.
    Op de prominentste plaats staat de prominentste machine De rest is bladvulling.

Mvg,

André

Attached files

Forum Rechten