kistje lava van Adrew Crawford

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Andrew Crawford heeft een kistje te koop staan op zijn website. Dat schijnt uniek te zijn, want hij maakt alleen op bestelling en zit goed in het werk. Er staat een leuk artikel over op zijn website. Prijs 7850 engelse ponden. Waarom, lees het artikel. Als je dan bedenkt wat er aan materiaal in een schilderij zit en hoe groot de toegevoegde waarde van de ambachtelijke kunstenaar dan is, valt de prijs nog best mee.

jaap

[album]36[/album]
[album]35[/album]
[album]34[/album]
[album]33[/album]
[album]32[/album]
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Mooi he!! Deze man maakt zulke mooie doosjes dat ik soms zit te kwijlen voor het scherm. Persoonlijk ben ik geen fan van fineren( komt ook misschien omdat ik dit nog nooit gedaan hebt??) maar dit is echt super.

De prijs ?? Tja, je hebt dan wel een kistje van Andrew Crawford. De meubeltjes van meneer Krenov en meneer Maloof vangen ook al een leuke zakcentje dus ik kan wel leven de prijs.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Héél indrukwekkend zeg. Met zulke dunne reepjes Amboyna fineer zou ik bang zijn ze aan te raken..
Perfecte combinatie met het ijzer en leerwerk ook.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.