2 snijplankenuit walnoot en essen

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo Forummers,

Afgelopen paar dagen heb ik hier en daar wat tijd kunnen besteden om mijn nieuwe idee. Forumlid Volkerink had mooie snijplanken op zijn site staat. Dit briljante idee heb ik "geleend" , ietwat aangepast en tadaaa....2 snijplanken!!

Nu wij hier youtube-filmpjes kwijt kunnen is het natuurlijk erg leuk om die optie te gaan gebruiken dus ik heb weer wat foto;s gemaakt, alles aan elkaar geplakt tot een slide-show.

[youtube][/youtube]

Vragen/opmerkingen? Ik hoor ze graag
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Rick
Mooie snijplanken, vooral met die fineerlaag er tussen. Ook mooi in een video gevangen. Ik vond de tekst een beetje te snel gaan, dit ook omdat het in het Engels is. Maar niet ;) ;) op alle slakken enz enz

Hartelijke groet Hugo
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Erg fraai Rick! Heb je de snijplanken nog ergens mee afgewerkt? Komt de kleur en de houttekening vaak veel mooier uit. Heb zelf al eens een snijplank van esdoorn en purperhart geschuurd tot 600 en daarna gepolijst met eee shine, met een prachtig resultaat, dat helaas bij gebruik weer deels verloren gaat.
Mooi zo'n lange slide show, maar als je later weer even snel wilt kijken naar het eindresultaat, is het wat en gedoe.
Is het mogelijk dat je nog 1 of 2 foto's plaatst van het prachtige eindresultaat?

jaap
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Rick, erg leuk, en erg decoratief.
Het youtube filmpje is duidelijk.
Eigenlijk zonde om deze als snijplank in gebruik te nemen, zijn ze te mooi voor.
Groetjes, Ad
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahaha, het is inderdaad een mooie mal voor de Lamb-chops!!! Kijk, zo krijgt een project een nieuwe betekenis.

Vorige week heb ik mijn voorraadje noten en essen nog maar eens nagekeken maar ik kan nog wel een paar honderd planken maken, haha :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.