Mijn werkplaats op zolder

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo gewaardeerde forummers,

We kunnen nu youtube filmpjes op het forum zetten en dat wil ik natuurlijk gelijk even proberen. Afgelopen tijd heb ik wat foto's gemaakt van mijn werkplaatsje en die allemaal achter elkaar geplakt. Achteraf gezien had het allemaal wel iets spannender gekund maar ja elk begin is moeilijk.

[youtube][/youtube]
 
A

Athanor

Guest
Hoi Rick,

Wil je de link nog even bekijken? Werkt nog niet....

Groet van Fons
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ja Rick, daar heeft Jaap wel een punt.
Maar ik heb hem wel bekeken hoor, simpel door de link van de youtube www te kopieren en te plakken in internet explorer. Ik heb ook zo'n grote zolder van 8x4meter, maar gelukkig ook een schuur buiten, zodat ik er vrolijk rotzooi kan maken zonder opruimen, soms is het een beestenbende met stukken hout overal onder de werkbank, maar niemand die daar last van heeft, mijn vrouw laat zich daar niet zien. Wel gebruik ik de zolder als houtopslag, omdat mijn houtopslag in een andere schuur mutvol is.
Groetjes, Ad
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
He Rick,

Als je werkplaatsje altijd zo netjes opgeruimd is zou je best een kleine vlak/vandiktebank op je slaapkamer kunnen zetten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Daar kan moeder de vrouw toch niks op tegen hebben. Je moet hem dan wel niet gebruiken op tijden waarop ik wel eens postings van jouw zie............. ;) ;) ;) ;)

Ed
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ed, de vandiktebank komt er helaas niet. Ik heb laatst bij iemand een klein model gebruikt en die maken echt een partij lawaai. Momenteel kan ik gelukkig de machine gebruiken van een bevriende timmerman!

Mijn werkplaats is eigenlijk altijd wel netjes. Als ik een dag ben bezig geweest dan ruim ik altijd alles weer op wat ik de volgende dag niet nodig heb. Even snel stofzuigen, afvalbak legen , gereedschap terugleggen en de gebruikte machines schoonmaken. Dit is voor mij de prettigste manier van werken, daarin tegen vind ik werkplaatsen waar je tot de enkels in krullen staat ook wel erg gaaf maar voor mijn werkplaats in huis helaas niet erg praktisch.

Ik kan vanavond wel met mijn vrouw overleggen of de zaagtafel niet op de slaapkamer mag staan?? :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.