Forum upgrade, af en toe tijdelijk onbereikbaar

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Beste Forumleden en lezers,

Komende dagen gaan we de voorjaarsupdate van het forum uitvoeren, om die reden is het forum af en toe niet bereikbaar, in ieder geval woensdagochtend 20 april niet.
Alvast bedankt voor het begrip :mrgreen: .

uw beheerder
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Nou Jaap, die voorjaars update ziet er goed uit.
Alles netjes gerangschikt in verschillende groepen.
Echt heel overzichtelijk, ik neem mijn petje af voor je.
Groetjes, Ad
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
HO HO hO, jullie zijn te vroeg. Heb alleen de inrichting wat veranderd. De software upgrade en de uitbreidingen komen nog, ik hoop ook vandaag. Doe het samen met iemand in Nederland, dus nog even geduld!

jaap
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Alvast een kleine opmerking/aanvulling betreffende de nieuwe opzet (mag dat in dit topic?).
Wellicht komt het wat belerend over maar ik zou in elk sub-forum bovenaan een sticky/mededeling plaatsen met daarin de forum (spel)regels. Dan kan je nooit de discussie krijgen dat mensen deze niet gelezen zouden kunnen hebben omdat ze enkel in 1 sub-forum aan het posten waren.
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
jpandriesse zei:
Alvast een kleine opmerking/aanvulling betreffende de nieuwe opzet (mag dat in dit topic?).
Wellicht komt het wat belerend over maar ik zou in elk sub-forum bovenaan een sticky/mededeling plaatsen met daarin de forum (spel)regels. Dan kan je nooit de discussie krijgen dat mensen deze niet gelezen zouden kunnen hebben omdat ze enkel in 1 sub-forum aan het posten waren.

Komt ook, in een verkorte versie, zoals indertijd besproken. Even geduld nog! Er komt nog veel meer werk aan, want er komt ook een pagina met link's bij die in de loop van de tijd gevuld moet worden.
 

WR1944

Oud hout
Het ziet er lekker fris uit en zo te zien zijn er heel wat mogelijkheden om het uit te breiden. Er bestaan een hoop "looks" voor de diverse forum-formats. Dus je komt een soortgelijke look ook wel tegen op een ander forum.
Een opmerking die me direct opviel: kan er een spatie tussen "PLAATS" en "REACTIE".
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Ziet er een stuk moderner uit. Maar is wel even wennen. Je was zo gewend waar alle knoppen zaten. Pluspunten vind ik de verdelingen in onderdelen op de 1e pagina, toevoeging van de kantine en fotopagina. Minpuntje vind ik dat de scheidingen tussen de verschillende postings wat minder duidelijk is dan voorheen. Maar dat is misschien even wennen of misschien is dit nog te verbeteren.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Hey Baas,

Je had ergens gevraagd om de spelling te checken dus bij deze ;):

Welkom op Woodworking.nl.


Woodworking.nl is een forum en informatieve site voor houtbewerkers en geïnteresseerden, gemaakt om er voor te zorgen dat we meer plezier aan ons beroep of hobby beleven en om deel uit te kunnen maken van een gemeenschap van gelijkgestemden die heel snel online bereikbaar is.

Parallel aan de liefde voor het ambacht is er de aandacht voor een duurzame wereld. Door aandacht te geven aan met zorg vervaardigde ambachtelijke werkstukken, proberen wij onze bijdrage te leveren aan het verstandig omgaan met, het gebruik van en het toepassen van de prachtige grondstof die hout is en altijd al geweest is.


Heel veel plezier op http://www.woodworking.nl

Niet echt spelfouten, maar suggesties voor een vlottere leesbaarheid. En zoals steeds: je doet ermee wat je wil! :mrgreen:
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
o misschien had mijn opmerking hier moeten staan :oops: zal m even kopieren.

fijn dat de chat alleen voor leden is, jammer dat de kantine dit niet is, daar worden ook andere prive zaken besproken, en niet over hout dus. ik vind dat het hout gedeelte voor een ieder gelezen kan worden, en de rest, gewoon voor leden. dit is mijn mening, ik weet niet hoe anderen erover denken, en misschien is het helemaal niet aan te passen.

ik had het geluk om iedere keer als ik op het forum wilde kijken , dat ie uit de lucht was, tot vandaag, een heerlijk vernieuwd fris forum. fijn, we kunnen weer aan onze verslaving werken... ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.