Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Houten werkbanken met korting voor forumleden

Beste geregistreerde lezers en posters,

Het forum gaat wat veranderen, nieuwe looks, meer informatie, wat meer functionaliteit, beetje commercie wat gekoppeld is aan een leuke actie of korting!
    De looks etc. moeten deze maand allemaal zichtbaar zijn, de eerste leuke actie is er al !!

Ron van Zaltbommel (ook een gewaardeerd forumlid) van o.a. http://www.politoeren.com start met een extra activiteit, het verkopen van mooie houten werkbanken. Aan de lezers van zijn nieuwsbrief en aan de geregistreerde forumlezers biedt hij deze werkbanken aan met 20% korting!
    Op http://www.houten-werkbank.nl vinden jullie alle info en prijzen. Mocht je een werkbank bestellen, en van de kortingsregeling gebruik willen maken, stuur dan na het bestellen van de werkbank een mailtje aan actie@woodworking.nl. Wij zorgen er dan voor dat de kortingvoucher op jouw naam bij Ron in de administratie komt!
    De actie start morgen en heeft in ieder geval een looptijd van 3 maanden.

actie@woodworking.nl

Attached files

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Re: Houten werkbanken met korting voor forumleden

Mooi initiatief !

Hier de link naar de laatste nieuwsbrief van Ron. Naast het nieuws over de werkbanken staat het weer vol met kennis en leuke wetenswaardigheden. Die man heeft ook een mooi vak gevonden!!
    http://www.rons.biz/contents/nl/d247...pril_2011.html

jaap

Had ik maar een werkplaats... :cry: :cry: :cry:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houthasses
    Had ik maar een werkplaats... :cry: :cry: :cry:
    inderdaad :cry:

Op http://www.rons.biz/contents/nl/d247_ni ... _2011.html staat het volgende:

Deze aanbieding is slechts geldig tot de volgende nieuwsbrief verschijnt en is alleen beschikbaar voor lezers van onze nieuwsbrief én voor leden van het Nederlandse houtbewerkersforum. U kent het houtbewerkersforum nog niet? Kijk dan op http://www.woodworking.nl en schrijf u direct in om deel te kunnen nemen aan de discussies over de vele houtbeweringsdisciplines. U kunt er natuurlijk ook zelf vragen stellen over de problemen waar u tijdens het houtbewerken tegen aan loopt; er is onder de ruim 50.000 maandelijkse bezoekers vrijwel altijd wel iemand te vinden die u aan het juiste antwoord op uw vraag kan helpen! Of misschien kunt ook u wel iemand anders een stapje verder helpen.

Maar de beheerder heeft juist duidelijk gemaakt dat je je tijdelijk niet kunt registreren. Heb zelf ook gekeken of ik kon registeren maar dat wil niet. Heb Jaap ook maar even een PB gestuurd.

Groeten Rudolf.

@rudolf, nee geen foutje. Je kunt je wel registreren, maar stuur dan eerste even een mailtje, dan zet ik de deur weer open. Dat is de laatste week ook een aantal keren gebeurd. Volgende week hebben we een software update met meer controle mogelijkheden bij de registratie. Daarmee houden we een groot deel van de automatische spammers buiten de deur, althans, dat hoop ik :mrgreen: . Tot dan kun je je prima registreren, maar stuur eerst even een mailtje. Dus mijn dank voor je zorgen, maar het is min of meer ondervangen. Wat vind je van de werkbanken actie?

jaap

@Jaap, Oké, dat weet ik dan ook weer .

De actie vind ik zeker de moeite waard, als je een werkbank nodig hebt scheelt je het heel wat.

Groeten Rudolf.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Prima actie, lijken ook mooie banken te zijn. Ik vind zn uurtarief voor maatwerk wel flink hoor :?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Het lijken me erg gave werkbanken!! Ik vind de prijs enorm meevallen!!

Forum Rechten