Nieuwe aanwinst: een Chinese tafelboormachine

WR1944

Oud hout
Bij Home Depot hebben ze veel goedkoop Chinees spul naast de meer gangbare merken als DeWalt, Rigid, B&D en Makita (meestal ook uit China). En Ryobi is daarbij veelvuldig vertegenwoordigd bij de powertools. Zo ook een tafelboormachine voor $120. Omdat ik niet veel eisen stelde aan een tafelboormachine zou een goedkope kloon redelijk kunnen voldoen. Als ik een boor haaks op een werkstuk kon krijgen was ik al tevreden.
Aldus besloot ik tot aanschaf. En na een paar gaten geboord te hebben was ik blij dat ik de machine had gekocht. Er zitten 5 snelheden op, de tafel kan schuin gesteld worden, er zit verlichting op en er zit een laser richtkruis op dat verrassend nauwkeurig ingesteld was. Men was alleen de gebruiksaanwijzing vergeten maar de laatste versie kon ik moeiteloos op het Internet vinden.
Om deze aanschaf te vieren heb ik bij Woodcraft een set Forstner boren aangeschaft. Zie een andere posting.

Attached files
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Hoi hoi hoi, yeah, weer een mooie aanwinst. Hij is moooooi! :D

Niet duur trouwens.

Je weet het he "he, who dies with the most tools, wins"

Veel plezier ermee man
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.