Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Lintzaag gezocht

Lintzaag gezocht

Lintzaag gezocht 220 volt, 1500 watt minimum. Moet in bijna nieuwstaat verkeren (maar hoeft niet echte nieuwe te zijn).

Re: Lintzaag gezocht

Timmertje, als het knapste jongetje van de klas een ander iets wil leren schrijf dan "gevraagt" met een d. Gerard had kennelijk al rondgekeken en kwam daarom met de vraag op ons forum terecht zou je ook kunnen denken. Of begrijp ik jou nu ook verkeerd, want voor een ander denken gaat meestal fout..................
    vr.gr. Jan Pranger uit Lemmer en waar woon jij???

Athanor
    Guest

oplevert

Een occasie lintzaag ga je niet zo gemakkelijk vinden. Ik heb ook rondgekeken op internet en geïnformeerd bij verschillende leveranciers. De enige gebruikte machine die ik heb gevonden was een stokoude machine die zelfs niet in mijn werkplaats kon. De handelaar had eerst zelfs geen zin om de machine te laten zien. Deze machine ging waarschijnlijk naar het buitenland.De handelaars zelf zeiden dat er zelden fatsoenlijke, kleine machines terugkomen. Uiteindelijk heb ik twee weken geleden een nieuwe Hammer besteld. Ik weet niet wat je budget is, maar de Hammer zit wel goed met zijn prijs.
    Mathieu

Ja de Hammer 4400N is inderdaad erg mooi maar is boven mijn budget. Ik heb maximaal 600 euro over voor een tweedehands lintzaag. Ik ben de Record Power 350 en de axminster HBS400N aan het overwegen.
    Record Power geeft 5 jaar garantie maar Axminster geeft uiteindelijk better aftersales.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard Scanlan
    Ja de Hammer 4400N is inderdaad erg mooi maar is boven mijn budget. Ik heb maximaal 600 euro over voor een tweedehands lintzaag. Ik ben de Record Power 350 en de axminster HBS400N aan het overwegen.
    Record Power geeft 5 jaar garantie maar Axminster geeft uiteindelijk better aftersales.
    Gerard,
    Kijk toch eens bij HBM in waddinxveen,
    Heb zelf een HBM 350 en best tevreden.

Simon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard Scanlan
    Record biedt zeker ook hele goeie naverkoop service,

Onlangs kocht ik een tweedhands lintzaag in de UK, bs 350. De machine is zeker ouder dan 5 jaar. De langsgeleider was bol over z'n hoogte. Ik had dit makkelijk zelf kunnen oplossen met een stuk mdf en wat uitvullen, maar ik dat waarom niet proberen om een nieuwe te bekomen. 'k Heb record hierover gemailed vorige week, wel niks gezegd hoe oud de lintzaag is. Na nog een mailtje met extra foto's kreeg ik gisteren een telefoontje van hen. Na wat gepalaver, gaan ze gewoon een nieuwe extrusie opsturen naar België, kostenloos. Nu, als dat geen service is. Ik zie nog geen Nederlands of Belgisch bedrijf dit doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timmertje
    http://lmgtfy.com/?q=lintzaag+tekoop+gevraagt
    Even een kort lesje in zoeken met google. De TS is op zoek naar een lintzaag, oftewel een persoon die een lintzaag aanbiedt.

Stel dat ik die persoon ben en een lintzaag heb die ik wil verkopen, dan zal er in mijn advertentie niet staan:

'gevraagd' omdat ik in mijn advertentie juist een woord als 'aangeboden' zal gebruiken!

dus je zoekfunctie zal betere resultaten geven als je gebruikt:

lintzaag+te koop+aangeboden

Overigens moet je binnen marktplaats (en vergelijkbare site) niet vergeten dat er heel veel mensen taal- en spellingfouten maken. Dus zoek ook eens op lindzaag, lintzag, etc. Soms pakt een site ook taal- en spellingfouten in de zoekresultaten mee, soms niet! En dan kan het best gebeuren dat je een advertentie op het spoor komt die na drie maanden pas zeven keer bekeken is (en waar de biedingen dan ook naar zijn)

@lex

handige uitleg lex! misschien een idee voor een sticky ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Surfie
    handige uitleg lex! misschien een idee voor een sticky ofzo?
    Nou dat hoeft toch niet direct? Maar taalfouten in advertenties hebben mij al wel eens koopjes opgeleverd. Ze worden veel minder bekeken en er wordt dus ook veel minder op geboden.

En dan even off-topic, moet je eens kijken hoe vaak iets wordt aangeboden:

'verkeerd in goede staat'

is het dan verkeerd of verkeert het in goede staat?

Er staat nu een advertentie met de tekst:

'Nette lintzaag de zaag is bod maar voor de rest is het een mooie machine.'

Waar ik dan weer bij denk:

Ik ga een goed bot doen!

En ik ga hem dus straks bekijken en misschien ophalen. De werkplaatsinrichting begint vormen aan te nemen!

@lex

Forum Rechten