Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Projecten te koop

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Projecten te koop

Hallo forummers,

Laatst zat ik eens te denken wat ik zou kunnen doen met mijn projecten.

Echte commerciele verkoop zie ik eigenlijk niet zitten, ik ben dan bang dat ik ga maken wat goed verkoopt en niet wat ik zelf graag wil maken.

De hele zooi in de kachel gooien is eigenlijk een beetje zonde, dit is wel een goede manier om van je mislukte projecten af te komen.

Ik heb besloten dat ik een deel van mijn projecten wil gaan verkopen voor het goede doel. Diegene betaalt de transportkosten en dan natuurlijk het project. De opbrengsten voor het project gaan direct door naar een goed doel van mijn keuze.

Hoe kijken jullie hier tegen aan? Alle ideeen of opmerkingen zijn enorm welkom.

Alvast bedankt

Re: Projecten te koop

mischien een idee voor een goed doel dat strijd voor het behoud van de oerbossen?

groeten bas

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Dat zou een hele goede kunnen zijn, zoiets als WNF ??

ja bijvoorbeeld of stichingen of goede doelen die indirect werken aan het behoud van de oerbossen door het bieden van alternatieven
    maar dat zijn er zoveel :P

het WNF doet dat denk ik ook en die is ook wel zeer betrouwbaar denk ik

groeten bas

Ik zag laatst op tv hoe ze stukken oerwoud in Brazilië opkopen, zodat op deze manier het illegaal kappen word tegengegaan.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ik ben eigenlijk al jaren lid van WNF. Wat een beetje tegenstrijdig is met mijn houtaankopen van de afgelopen jaren. Ik probeer momenteel eigenlijk alleen verantwoord hout te kopen of soms zelfs hergebruikt hout. Dit geeft mijzelf een goed gevoel en je draagt toch weer een klein steentje bij. Er zijn momenteel een kleine 2000 leden op dit forum. 2000 mensen die alleen verantwoord hout kopen maakt echt wel een boel verschil hoor!!

Er zijn echter naast WNF genoeg andere goede doelen die zeker wat financiele ondersteuning kunnen gebruiken.

mischien is dit wat

http://www.oasebos.nl/

groeten bas

Het Rode Kruis in Japan lijkt me nu ook een goede.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010

[/quote]

Het probleem met goede doelen is dat het meeste geld niet daar komt wat beoogd wordt.Nog niet zo lang geleden stond er een onderzoek van in de krant.

Als je spullen wil verkopen moet je dat mischien doen via je weblog?

fred

Athanor
    Guest

Ik denk dat dit een onmogelijke discussie gaat worden en stel voor daar mee te stoppen!!!!

Laten we Rick waarderen om zijn positieve initiatief en waar mogelijk zelf ook eens belangeloos wat voor een ander of de wereld doen!

Rick het is een uitstekend idee en je kiest zelf waar je aan doneert, volg de weg van je hart!

Fons

Forum Rechten