Wandpaneel 3d

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Geweldig Rick, ben een grote esscher fan. Als ik tijd had ging ik het meteen proberen maar met de huidige uitdagingen op het werk gaat dat helaas niet lukken :-(
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
dat is een mooi paneel dat je daar hebt gemaakt en een leuk effect .
het ziet er wel een hele klus uit , zagen , schuren , lijmen , schuren , lijmen en dan nog eens schuren en zien dat alles nog eens mooi aansluit .
dit staat ook nog op mijn lijstje om eens te maken maar dan kubus vormen.

groetjes
ruben
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Fijne Mensen,

De panelen hebben weer heel wat grote lijmnaden maar mocht iemand er een willen hebben stuur dan maar een berichtje. Alle extra opbrengsten boven de verzendkosten gaan naar een goed doel. Ik denk aan Greenpeace,Warchild oid. Misschien is dit wel een leuk idee van al mijn projecten. Zo krijg ik wat ruimte,iemand een leuk werkstuk en het goede doel een extra financiele injectie.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik zat al een tijdje te denken wat ik met mijn werkstukken moest. Dit lijkt me een leuke manier om aan alle kanten te kunnen helpen.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
erg mooi geworden, enne dat goede doel, leuk idee. jij blij met de ruimte, diegene die het krijgt blij, en het goede doel blij.... drie dubbel op... blij
 

Xiso

Nieuw lid
28 jan 2011
16
0
Nou Rick, als je nog een leuk snijplankje hebt liggen dan zou ik daar wel erg geïnteresseerd in zijn. Je maakt erg mooie dingen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik heb een aantal boeken van Escher. Ooit wil ik nog eens een escher-doos maken maar ik krijg de figuren maar niet strak gezaagd....nog even oefenen. :D
 

WR1944

Oud hout
Ik zag ooit een artikel over iemand die inlegwerk deed. Hij gebruikte een figuurzaagmachine en zette de tafel enkele graden schuin. Hij zaagde de twee lagen van de aansluitende soorten hout op elkaar getaped. Door de iets tapse zaagsnede kwamen de uitgezaagde delen naadloos in elkaar. De hoek hangt dan af van de zaagdikte en de houtdikte. Dat zal wel wat experimenteren worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.