Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Bomenveiling

Bomenveiling

Ik was daarnet aan het kijken of er nog interessante veilingen zijn en deze vond ik wel de moeite waard om hier te plaatsen; een heuse bomenveiling !

Ik ga in ieder geval even babbelen of er niet toevallig ruimte is in de tuin :lol:

Re: Bomenveiling

Ik vind nergens de link

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

De prijzen stijgen al snel hoor. Het zou interessant voor een hovenier kunnen zijn maar ik betwijfel of het voor de houtbewerker interessant is. In zwolle krijgen/kregen we altijd een wekelijks krantje. Hierin stonden ook de kapvergunningen. Kijk, dat is nou makkelijk. Kapvergunning voor goudenregen? Eventjes langsrijden, vragen of je het hout op mag halen in ruil voor......werkstuk, doosje wijn oid.

Haha, ja die Joris.
    Was ik nou echt vergeten om de link erbij te plaatsen ? :roll:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    De prijzen stijgen al snel hoor. Het zou interessant voor een hovenier kunnen zijn maar ik betwijfel of het voor de houtbewerker interessant is. In zwolle krijgen/kregen we altijd een wekelijks krantje. Hierin stonden ook de kapvergunningen. Kijk, dat is nou makkelijk. Kapvergunning voor goudenregen? Eventjes langsrijden, vragen of je het hout op mag halen in ruil voor......werkstuk, doosje wijn oid.
    Helaas is in Almere geen kapvergunning nodig...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar

Helaas is in Almere geen kapvergunning nodig...
    Héh? Mogen ze zomaar alles omjassen?? :shock:

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

lmere is nog niet zo oud, oude bomen staan er dus sowieso niet :mrgreen:

Athanor
    Guest

Ik heb toch de stellige indruk dat het hier om een veiling van een bomenkweker gaat die zijn overtollige vorraad uitverkoopt. Ook gezien de timing van de veiling, er kan nu nog geplant worden. De bedoeling zal dan zijn om de bomen in je tuin te planten, en niet dat er gekapt wordt :?

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Dat klopt helemaal.

Forum Rechten