Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

oude vlakschaafmachine en freesmachine (topie)

Zo'n 3 jaar geleden heb ik deze machines gekocht om te restaureren, dus een ander kleurtje
    erop, motor en onderdelen vervangen,...

Nu zijn we 3 jaar verder en staan deze machines hier nog altijd onaangeroerd. En ik zal er
    niet meer toe komen om ze op te knappen, daarom probeer ik ze te verkopen.

-de freesmachine is van het merk ducuroir, 3x380V, links en rechtsdraaiend, asdiameter van
    50mm. De polie die aan de as gemonteerd zit en deze die aan de motor gemonteerd zit is
    beschadigd (er is een stukje uit). Er is lichte roestvorming op de as en op het bovenblad. De
    machine staat momenteel deels afgebroken (bovenblad en motor zijn verwijderd, kun je zien
    op de tweede foto).

-de vlakschaafmachine, daarvan is het merk ongekend, 3x220V of 3x380V, beitelas met twee
    messen, twee reservemessen, schaafbreedte van +- 25cm. Het aanvoer- en afvoerblad zijn
    allebei apart verstelbaar. Hier is er ook lichte roestvorming op de beitelas en op de bovenbladen.

Beide machines zijn opknappers, kunnen helaas niet draaiend te zien zijn, want ik heb geen
    2x220V of 3x380V op de plaats waar de machines staan. Beide machines zijn ook zwaar in
    gewicht.

Prijs is 200€ voor beide machines (ik zou ze graag samen verkopen), maar ze kunnen apart
    gekocht worden ook indien geïnteresseerd.

Maar foto's zeggen meer dan woorden:

Re: oude vlakschaafmachine en freesmachine (topie)

Niemand die een bod wil doen? Anders gaan ze spijtig genoeg weg als oud ijzer.

goh, ik wil ze echt wel overnemen, maar ik heb er geen cm² plek voor jammer genoeg.

Vreemd genoeg heb ik dit topic/deze advertentie nog niet gezien. Ik vroeg me af of de vlakbank nog in werkende staat verkeert. Als dat zo is ben ik wel geïnteresseerd!

Waar woon je?

@lex

Werkt de vlakbank nog goed en waar staan de machine's?

Groeten Rudolf.

rudolf...
    Prijs is 200€ voor beide machines (ik zou ze graag samen verkopen), maar ze kunnen apart
    gekocht worden ook indien geïnteresseerd.

Oeps... niet goed gelezen, sorry.

Groeten Rudolf.

Ik kom uit Zulte, dit ligt in het Belgische Oost-Vlaanderen.
    Voor de Nederlanders hier aanwezig zal de afstand misschien te ver zijn.

De machines draaiden nog prachtig toen ik ze kocht, maar ze staan helaas
    nu wel al 3 jaar stil.

Groeten,
    Mattias.

hey Mattias,

als je een koper vind voor beide machines, zeer goed. Als je ze echt weg zou doen als oud ijzer, geef mij een seintje. Dan koop ik de vlakbank wel van je over. Met de frees kan ik jammergenoeg niets doen. Ik ben zelf van beernem, dus van afstand valt het reuze mee.

(ik heb nu nog geen vlakbank nodig, nog de tijd er voor om de vlakbank op te frissen. dus waarschijnlijk wordt het opnieuw drie jaar stockeren voor gebruik ops: )

Groeten,
    bert.

Jammer, voor mij is de afstand te groot.
    Veel succes nog met de verkoop, hopelijk kun je er nog iemand blij mee maken.

Groeten Rudolf.

Forum Rechten