Bosch taker

tuoh

Oud hout
Jawel, dat gaat passen, er is een zekere uniformiteit gegroeid tussen de verschillende producenten :lol:
Dat was vroeger wel even anders.
Nagels van gelijk welk merk met dezelfde code passen onderling in de verschillende machines.

Mvg,

André
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
oke mooi, maar als ik de goedkopere nieten gebruik is het dan niet zo dat ze vast slaan in de tacker?

martijn meurs.
 

tuoh

Oud hout
Vastlopen gebeurt meestal met verkeerde munitie, heb je het juiste type dan gaat het wel meevallen, al kan je het nooit volledig uitsluiten.
Het kan ook gebeuren met de meegeleverde stiften, een harde kwast, te snel na elkaar schieten, een stukje metaal, verschuiven van het pistool tijdens het schieten, allemaal mogelijke triggers voor een vastloper.
De meeste pistolen zijn dusdanig gebouwd dat je snel even de neus kan openmaken om de vastloper te verwijderen.

Mvg,

André
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
jpandriesse zei:
Officieel hoort dit natuurlijk niet onder electrisch gereedschap :mrgreen:


Laat je wel even horen hoe je bevindingen met deze tacker zijn?


Klopt maar er was geen topic over lucht gereedschap ;)

Als ik hem binnen heb en er mee gewerkt heb laat ik het weten.

Martijn.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Vandaag kwam hij eindelijk binnen. ik ben meteen maar in het rond gaan schieten om te proberen.
Hij werkt echt super! heerlijk veel kracht en een klein gaatje in het hout.

Dit is echt een aanrader.

Groeten Martijn
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
jpandriesse zei:
Officieel hoort dit natuurlijk niet onder electrisch gereedschap :mrgreen:


Laat je wel even horen hoe je bevindingen met deze tacker zijn?

Waar loopt jouw compressor dan op? Of blaas je zelf achterin je tacker :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.