Nieuw lid + Foto's

Chuppie

Nieuw lid
19 nov 2008
4
0
Hallo, ik ben Rik Kuper. 18 jaartjes jong en ik volg een opleiding tot meubelmaker aan het Hout- en meubilerings college te Amsterdam.
ik heb al een aantal meubels/dingen gemaakt maar ik ben een hoop foto's kwijt dus die ga ik binnenkort even opnieuw fotograferen ;) . Ik heb gelukkig nog wel foto's van het dienblad dat ik ongeveer 2 maanden geleden heb gemaakt. Hout is beuken en inlegwerk is mahonie.

Attached files
 
A

Athanor

Guest
Hallo Rik,

Welkom op het forum! Leuk dat je als student mee gaat doen aan de discussie's. Je kunt je medestudenten natuurlijk tippen over dit forum. De kwaliteit van de zwaluwstaarten kreeg ik in de jaren zestig op de LTS niet zo goed voorelkaar als je bij je dienblad laat zien! Ook complimenten voor het inlegwerk, zo ver kwamen wij niet ondanks de vele praktijkuren.

Ben benieuwd naar de foto's van je andere werk.

Fons
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hoi Rik, van harte welkom.
Je maakt in elk geval een goede entree met je mooie dienblad, ziet er puik uit met die inleg.
Er zitten nogal wat meubelmakers hier in dit forum, zie graag wat voor moois je ons nog meer kan laten zien in de toekomst.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.