Top van je wishlist

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Pfoe, wensen als werkplaatsen in bossen e.d. heb ik niet.
Wat momenteel bovenaan mijn (redelijk haalbare) wensenlijstje staat is o.a.:
De Makita 9404 bandschuurmachine met stationaire inrichting.
De Festool Domino.
De 2000w Triton router voor in mijn tafel.
En een mooie beitelset van hoge kwaliteit staal.

En okee, iets meer ruimte om te hobbyen. Die krappe 8m2 die ik nu heb is niet ideaal :p .
Maar dat mag bij mij in de tuin zijn.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
@lex zei:
rickkoorman zei:
...tegens dan graag een oscillerende drumsander...

Hoi Rick,

Dan kan jij vast ook vertellen wat het nut is van het oscilleren van de band (ik heb begrepen dat de schuurband dan niet alleen rondgaat, maar ook op en neer beweegt?)

@lex

de band loopt niet vol waardoor je werkstuk niet verbrandt ;)
 

kiterraphael

Actieve deelnemer
28 feb 2011
134
0
46
boskoop
www.pmnewdesign.nl
eerst een goede werkplaats om de hoek.

dan een goede platenzaag.
daar kan je al een hele hoop mee.
en een flinke festo toren aan gereedschap.

ps onze van dikte bank op de zaak is kapot die mis ik ook wel een beetje.
kan nog veel meer bedenken.
maar dat hebben we alllermaal wel. :D
 

WR1944

Oud hout
Ik heb even moeten nadenken over het aanschaffen van spullen met een ongelimiteerd budget. Ik denk dat ik te realistisch ben om met iets super moois, super groots of super handigs uit de bus te komen. Ik heb totaal geen aspiraties om meer en/of groter te gaan doen dan wat ik nu doe.
Ik heb m'n wish list verdeeld in essentials en nice to have.
Op m'n essentials list staat een freestafel voor de Triton frees, een Festool Carvex, een band/schijf schuurmachine, een Festool Rotex, een tafelboormachine en misschien een figuurzaagmachine. In de achtertuin stond een bouwvallige 3 car garage. Als de gemeente niet te moeilijk doet wil ik dat op termijn weer op gaan bouwen in frame bouw. Dan maak ik daar m'n "echte" werkplaats, met uitzicht op een kerkhof. Uit die richting zal ik waarschijnlijk weinig klachten krijgen wegens geluidsoverlast. Maar dan zijn we wel een jaartje of zo verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.