Ook even voorstellen.

Johnny

Nieuw lid
Zoals velen van jullie al gezien hebben had ik wat geplaatst in "marktplein" daar werd mij gevraagd om me even voor te stellen.

Ik ben dus Johnnny van Vliet woonachtig in Winschoten en boomverzorger van beroep. Het meest voorkomende zijn de bomen buiten. van Aanplant, begeleidingssnoei, tot het verzorgen van monumentalen bomen & het verwijderen van dode bomen of bomen op locaties waar een ander zijn neus voor op trekt. Daarbij is nog in opkomst snoei ik steeds meer tropische soorten die binnen groeien zoals grote fycusen, En wat is er dan mooier als mensen zoals jullie mijn mooien stukken hout kunnen gebruiken voor een beeld of iets dergelijks.

Voor de meeste klussen probeer ik wat foto's te maken en online te zetten opFacebook En wanneer u alleen de website even wilt bekijken kunt u hier klikken vanVlietBoomverzorging Maar ik ben hier natuurlijk niet om reclame te maken.

Waar waren we gebleven. Ik heb dus al een beetje aangegeven wat ik doe en wie ik ben. daarbij heb ik ook nog wat hobby's waaronder het verzamelen van hout, bbqen met lekkere houtsoorten, land rover rijden en reizen.

Denk dat ik een heel eind ben zo. :)

Groetjes Johnny
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Johnny,

Ik ben blij dat je je voorgesteld hebt op het forum! Welkom dus!
Nu nog een paar mooie foto;s van je houtverzameling :D :D
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Hoi Johny leuk dat je je voorsteld.

Ik heb vorige zomer mijn eerst bbq gekocht. Ik zat er ook aan te denken om tijdens het bbqen wat hout te gebruiken om bijvoorbeeld mijn vlees een lekkere smaak te geven.

Kan je daar wat meer over vertellen? Wat gebruik je en hoe gebruik je het bijvoorbeeld?

In ieder geval van harte welkom!

Ralph
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hoi Johnny, van harte welkom.
Je hebt een mooi beroep als boomverzorger, en je zit dicht bij het vuur als het om hout gaat.
Veel plezier hier op het forum.
Ad
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Johny van harte welkom. Mooi Taxushout trouwens op die aanhangwagen. Wat ver weg en dan nog naar de zagerij. Dan worden het wel dure schaaltjes, want het merendeel verdwijnt onder de draaibank. Wel weer lekker geurende krullen op de bbq.
Ik moet nog een keer naar Bellingwolde (http://www.allerhanden.eu) dus je weet maar nooit.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Johnny

Nieuw lid
@ Rick
Me houtverzameling word donderdag uitgedund ik zal daarna eens een foto maken en me best doen om het te plaatsen.

@Ralph
Bbqen met hout is echt een leuke uitdaging waar je eindeloos mee kan varieren. Mijn voorkeur gaat uit naar de bbq flink opstoken dus echt de fik er in met eiken en als alles dan goed brand de boel verstikken met kersen snippers. hiervoor draai ik de snipperaar expres terug zodat ik kleine snippers krijg. Het is het lekkerste als de snippers nog vochtig zijn.
De zijn nog wel wat meer hout soorten die lekker zijn waaronder; Els, Appel, Berk, Kers, Druif, Esdoorn, Moerbei, Eik, Sinaasappel, Peer, Pruim, Walnoot.

@Jan Pranger
Ben afgelopen zondag bij Allerhande geweest. Het was zeer gevarieerd van houten dingen tot andere dingentjes ikzelf vond het hout al de moeite om even langs te gaan, maar voor mij is het dan ook om de hoek.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.