Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

houtbewerkingswinkel in Belgie

Ookal is dit een nederlands forum, komen hier toch geregeld ook de belgische bezoekers.
    Even een korte vraag voor hen: waar is er een goede houtbewerkingswinkel? :-)

Ik ben vooral op zoek naar afwerkingsproducten (vernis/wax/...) en handgereedschap.

De brico doet het echt niet meer voor mij

Ik ben van regio Leuven, dus het zou geweldig zijn daar in de buurt iets te vinden!

Re: houtbewerkingswinkel in Belgie

voor afwerkingsproducten onlangs deze tegengekomen: http://alinhout.be/

wel in antwerpen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomasolaerts
    Ookal is dit een nederlands forum, komen hier toch geregeld ook de belgische bezoekers.
    Even een korte vraag voor hen: waar is er een goede houtbewerkingswinkel? :-)

Ik ben vooral op zoek naar afwerkingsproducten (vernis/wax/...) en handgereedschap.

De brico doet het echt niet meer voor mij

Ik ben van regio Leuven, dus het zou geweldig zijn daar in de buurt iets te vinden!
    Kleine correctie Tomasolaertrs, het is geen nederlands forum, maar een nederlandstalig forum!! We hebben (gelukkig!!) opvallend veel Belgische forumleden!

jaap

Zeg maar gewoon Tomas hoor, Jaap! ;-)
    Het is inderdaad een Nederlandstalig forum, maar als uitgangspunt voor de term "nederlands" ging ik af op de '.nl' achteraan de URL

Wat een geluk dat wij beter overeenkomen met onze noorderburen, dan dat we overeenkomen met die net in het zuiden! (al heb ik daar persoonlijk absoluut geen last van)

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010

Aangezien ik rustig wil beginnen met wat houtbewerking ben ik afgelopen weekend eens gaan kijken bij Goyvaerts in Berlaar (bij Heist o/d Berg).
    Ik kende de winkel reeds omdat ik er al enkele festool machines gekocht heb
    Keuze is niet extreem uitgebreid, maar over het algemeen zal je er wel uw gading vinden denk ik

Hoi,

Willy vanhoutte BVBA is een heel bekende in België maar toch nog best een eind rijden vanuit Leuven ze zitten namelijk in Beernem

Grt. Patrick
    alias Poemibol

Forum Rechten