Removed

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Re: Diverse Sculpturen

Wow, mooi resultaat !
Heb je ook foto's van het proces ?
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Re: Diverse Sculpturen

Zozo, je krijgt de smaak te pakken zie ik! :D De zwaan is erg mooi geworden.

Kan je dit thuis doen of heb je een plek waar je lekker lawaai kan maken?
 

Xiso

Nieuw lid
28 jan 2011
16
0
Re: Diverse Sculpturen

Erg leuke techniek. Wanneer ik weer wat meer vrije tijd heb ga ik hem denk ik ook een keertje gebruiken!
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Re: Diverse Sculpturen

Kan jij thuis zagen?? Ben je dan niet de meest gehate buurman van de straat of woon je op jezelf zonder buren? :mrgreen:

Ik kan dus even geen grote zaagprojecten hebben omdat ik dan slaande ruzie krijg met de tokkies in mijn straat. Dus nu ben ik vooral bezig met kleine dingen als schalen, kandelaars etc.
Ik schuur niet op lucht trouwens, lijkt dat zo? Gewoon op stroom, en alleen als de meeste buren weg zijn eind vd middag. Zelf filmpjes maken is wat omslachtig, maar het wil wel. Een (foto) camera met statief en grote geheugenkaart en af en toe het ding uitzetten bij saaie stukken. Je kan ofwel alles in fast forward doen en bijna alles laten zien, of alleen de interessante stukken op gewone afspeelsnelheid. Een goedkoop video edit programma is ook wel te krijgen of je moet gelijk goed bezig gaan met Sony Vegas. Zorg wel voor een minimale kwaliteit van 800x600 met Mpeg4 v3, 30 fps en hoge geluidskwaliteit, dan pakt Youtube hem als HD.

Succes, mag altijd graag naar filmpjes van anderen kijken. Kijk ook maar eens op het kanaal van deze man: http://www.youtube.com/user/themattin Erg geestig en low-tech hoe hij dat doet.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Re: Diverse Sculpturen

Da's een mooi gemaakt filmpje, wouter. Bedankt voor de tip. Zwart wit geeft soms een hele chique uitstraling aan iets. Ik ben nog geen film op mijn blog staan maar misschien is dat wel eens leuk om te proberen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.