Open gesegmenteerd draaiwerk

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Waauw! Bedankt voor het posten van deze video, heb er met veel bewondering naar gekeken. Hoe zet hij het draaiwerk nou vast als hij de onderkant bewerkt? Een soort tape?
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
l3nna3rt zei:
Waauw! Bedankt voor het posten van deze video, heb er met veel bewondering naar gekeken. Hoe zet hij het draaiwerk nou vast als hij de onderkant bewerkt? Een soort tape?
Heb je erg goed gezien, doe dat zelf ook, gebruik dan ducktape.
Groetjes, Ad
 

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Ad, ik heb je een pb gestuurd, maar heb zo mijn twijfels of deze wel verzonden is? Heb je hem ontvangen?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Open gesegmenteerd draaiwerk is erg leuk om te maken en eigenlijk niet veel gecompliceerde dan gewoon gesegmenteerd werk. Voor mij ging het meeste tijd zitten in het eigenlijke ontwerp en het lijmen. Het draaien gaat op zich erg makkelijk.

Ron Hampton heeft er een mooi boek over geschreven. Voor de mensen die dit leuk vinden kunnen dit boek wel even lenen.
 

e.heijnst

Nieuw lid
25 mrt 2011
1
0
henkverhaar zei:
Een 'sticky chuck' zoals beschreven door Jack Cox, werkt ook heel goed...
Ad de Crom zei:
l3nna3rt zei:
Waauw! Bedankt voor het posten van deze video, heb er met veel bewondering naar gekeken. Hoe zet hij het draaiwerk nou vast als hij de onderkant bewerkt? Een soort tape?
Heb je erg goed gezien, doe dat zelf ook, gebruik dan ducktape.
Groetjes, Ad
Ad de Crom zei:
l3nna3rt zei:
Waauw! Bedankt voor het posten van deze video, heb er met veel bewondering naar gekeken. Hoe zet hij het draaiwerk nou vast als hij de onderkant bewerkt? Een soort tape?
Heb je erg goed gezien, doe dat zelf ook, gebruik dan ducktape.
Groetjes, Ad
Ad de Crom zei:
l3nna3rt zei:
Waauw! Bedankt voor het posten van deze video, heb er met veel bewondering naar gekeken. Hoe zet hij het draaiwerk nou vast als hij de onderkant bewerkt? Een soort tape?
Heb je erg goed gezien, doe dat zelf ook, gebruik dan ducktape.
Groetjes, Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.