Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

diverse houtsoorten ruilen omgeving zwolle

hallo

ik ben een fanatieke houtbewerking in zwolle. misschien zijn er meerdere mensen in mijn omgeving die op zoek zijn naar net dat ene stukje hout. het kan zijn dat ik dat heb en jullie misschien wel iets wat ik zoek.

tot mails

rick

Re: diverse houtsoorten ruilen omgeving zwolle

Geweldig Rick. Ruilen, dat is pas een idee. Dan deel je ook iets. We zouden via het forum ook kunnen ruilen door iets voor elkaar te doen. Zo van: " kan ik bij jou wat planken op dikte schaven dan kun jij bij mij een apart freesbewerkingkje krijgen" Op die manier hoeven we ook niet alijd alles te hebben. Goed idee Rick bedankt.

Rick, ik vind dat idee ook goed.
    Begrijp dat dit idee werkt binnen een bepaalde regio, zoals je aangaf in de omgeving van Zwolle.
    Vooral gezien met niet te grote afstanden die je hebt te overbruggen om bij iemand te komen.
    Ikzelf zit in het uiterste zuidwesten van Brabant, zo'n 200 km van Zwolle, dus voor mij geen optie, wat wel jammer is. Maar misschien met het groeien van het aantal leden, zou dat in mijn regio ook een leuke optie kunnen zijn.
    In elk geval vind ik het een erg goed idee.
    Ad

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

hallo vrienden van het forum,

enige tijd geleden heb ik deze vraag gepost. toen helaas weinig reactie's voor het ruilen. zijn er houtbewerkers uit de regio zwolle die hiervoor interesse hebben?

ik hoor het graag

groet

rick

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopeling
    Geweldig Rick. Ruilen, dat is pas een idee. Dan deel je ook iets. We zouden via het forum ook kunnen ruilen door iets voor elkaar te doen. Zo van: " kan ik bij jou wat planken op dikte schaven dan kun jij bij mij een apart freesbewerkingkje krijgen" Op die manier hoeven we ook niet alijd alles te hebben. Goed idee Rick bedankt.
    Leuk idee dopeling.

Zo heb ik een klus liggen die ik nog eens ooit wil afmaken met behulp van anderen.
    Jaren geleden heb ik in een brabants klooster een middeleeuwse dekenkist mogen opmeten.
    Het is een niet te grote kist met sierlijke briefpanelen.
    Daar hoort smeedijzeren beslag op, b.v. staartgehengen en een speciaal te smeden slot.
    Dat vraagt om medewerking van een hobby-siersmid.
    Ik ben niet verdergekomen dan het op schaal maken van het voorregelwerk met poten, plus de bijbehorende briefpanelen. Heeft niet de hoogste prioriteit, maar wel leuk om het te zijner tijd eens aan te pakken.

Attached files

Forum Rechten