Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Dot Box

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Dot Box

Alles heeft eigenlijk een dot com of een dot org tegenwoordig. Vandaar mijn idee voor de DotBox. Qua constructie redelijk simpel, hoeken in verstek en daarna verlijmd. Ik had een doosje willen maken maar mijn dochter wilde een opbergbakje voor haar kleine papiertje. Dit leek me een goede verandering van richting.

Het doosje/bakje is van esdoorn(bedankt Chris) en de plugs van padoek,walnoot en pau amarello.

Gisteren helaas weinig kunnen doen maar ik hoop vandaag te kunnen beginnen met de echte afwerking.

Attached files

Re: Dot Box

whahah wat een idee zeg. :lol: :mrgreen:

Rick, een goede band met je dochter is erg belangrijk hoor, waarschijnlijk weet je wel dat dochters meer naar hun pappa trekken, dan naar mamma, ben dan ook benieuwd hoe je de vraag van je dochter in ga vullen, het begin ziet er veel belovend uit.
    Ad

Wederom een zeer creatief project.
    Ik volg je projecten altijd met veel plezier.

Hoi Rick,

Leuk idee.
    Heb je de "dotjes" met een proppenboor gemaakt?

mvg
    Peter

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@peter : Ik heb inderdaad de proppenboor hiervoor gebruikt. Het is een proppenboor die iets conische proppen maakt. Ooit eens bij Dick gekocht maar nog nooit zoveel gebruikt als afgelopen tijd

@Ad: mijn dochter heeft ook meegeholpen met het lijmen van de propjes en het wegsteken daarvan. Papa hield de beitel vast(en zijn hart) en mijn dochter haar hamertje. Ging verrassend goed, ze heeft me slechts 4 x op de vingers geslagen

Gezien het aantal propjes heeft ze het netjes gedaan. Neemt niet weg dat je waarschijnlijk 4 x au hebt geroepen met een grote glimlach :

Hallo Rick :lol:

Met je kinderen iets samen maken is HEEL ERG leuk. Je bent dan op 2 manieren trots, op het werkstuk, maar ook op de kunsten die de kids zich zelf aanleren. Ik vind het weer een heel gaaf idee

HG Hugo

Creatief! Persoonlijk had ik de dot's wel in een symmetrisch raster gedaan...

@Ad: mijn dochter heeft ook meegeholpen met het lijmen van de propjes en het wegsteken daarvan. Papa hield de beitel vast(en zijn hart) en mijn dochter haar hamertje. Ging verrassend goed, ze heeft me slechts 4 x op de vingers geslagen [/quote]

Ha, ha, ben je nog goed weggekomen Rick,

Forum Rechten