expositie Bellingwolde

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste houtvrienden.
Tot 25 april a.s. kun je zondags nog terecht bij de expositie bij http://www.allerhanden.eu te Bellingwolde, Hoofdstraat 142.
Daar is een expositie van diverse "houtbewerkers" waaronder, een meubelmaker, woodcarving, chinese meubels, meubels/tafels uit boomstronken, schilderijen op hout en mijn houtdraaiwerk.
Voor de juiste tijden kijk eerst even op die website.
Hierbij alvast een voorproefje.
vr.gr. Jan Pranger.

Attached files
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Zweihaak.
Zondag a.s. ben ik daar ook weer om bezoekers utileg te geven. Natuurlijk staan daar ook sieradendoosjes. Van harte welkom!
vr.gr. Jan Pranger.
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Houthasses zei:
Als mensen gaan, zou ik kunnen meerijden mocht iemand uit Groningen, of door Groningen komt er heen gaan?

hey Houthasses,

Ik wil zondag met de vrouw naar Bellingwolde.
Als je niet te veel stinkt en stofvrij bent kun je wel mee in de kofferbak. :mrgreen: :mrgreen:
pm me maar even een mailadres, of een telefoonnummer, en waar je woont, als je mee wilt.
Dan kunnen we samen Jan aan zijn oren trekken.

Als ik het goed zie begint het om 13.00 tot 18.00 ?
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Ik zal mij wapenen tegen zoveel oortrekkend geweld. ;) ;) Er ligt vast wel een stuk hout. :lol: Ik denk eerder dat jullie verblind zullen zijn door zo'n mooie expositie met als thema "hout". Fijn dat jullie komen. Hout trekt!!!!!!!!!!!!
vr.gr. Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hoi Wouter.
Ik denk het niet. Als ik mij goed herinner wordt er op 2 en 16 april een workshop gegeven door die Nederlands kampioen. Misschien dat je iets vindt of kunt navragen bij http://www.allerhanden.nl.
Op hun site staat info over deze expo en over carving. Vorige week waren er nog een paar plaatsen vrij om in te schrijven voor die workshop.
Wellicht tot zondag.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Pardon voor m'n late reactie. Jazeker ik wil graag mee, dank voor het aanbod!
Als je me laat weten hoelaat jullie die kant op gaan, of waar ik moet staan komt het goed. :)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
HOOG BEZOEK

Jawel Zweihaak met vrouw en Houthasses zonder kettingzaag.
Gister was ik de gehele middag op mijn expositie adres in Bellingwolde "of all places".
Ik werd blij verrast door hun reeds aangekondige bezoek. Hen rondgeleid en nog meer gesproken over het forum en de toon van reacties. Hoe lastig is het wanneer je veel over een onderwerp weet en dit kwijt wilt op een algemeen forum. Geef je aan waar je kennis vandaan komt? Maar ja, dat klinkt weer zo aanmatigend en dikdoenerig. En er is altijd wel iemand met nog meer opleiding/ervaring. Bovendien schrik je beginners al en dat wil je al helemaal niet. Of moet je de discussie volgen en je kennis op het juiste moment inbrengen als een soort strooigoed. Wanneer je jezelf wilt zijn laat je een ander dan wel voldoende ruimte? Hoe meer je weet - hoe hoger je er met je helicopter boven moet vliegen om info-folders uit te strooien??
Altijd een klevend thema op ons forum: we hadden het dus over lijm.
Ik heb daarom wat meer tijd gekregen om Zweihaak aan de tand te voelen. Zonder "lijmerig" te doen: hij heeft daar wel kijk op, zoals meerdere leden op ons forum.
Met de rijdende rechter: dat zijn onze leden, daar zullen we het mee moeten doen.
Houthasses komt vast nog een keer naar Lemmer voor een mooi stukje hout voor zijn "knetterbijl".
Boeiend om forumleden beter te leren kennen!
vr.gr. Jan Pranger.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Ik had zo mn zaag meegenomen, zou ik die Sander Boom eens een poepie laten ruiken. :mrgreen: (droom maar lekker verder Wouter).

Erg leuk om eens wat forumgezichten te zien, en dank Zweihaak dat ik mee kon tuffen. Erg leuk spul gezien o.a. Jan's geweldige bord van Kauri hout. :shock: Als er nog eens een hout-meeting komt dat probeer ik zeker van de partij te zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.