Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

expositie Bellingwolde

Beste houtvrienden.
    Tot 25 april a.s. kun je zondags nog terecht bij de expositie bij http://www.allerhanden.eu te Bellingwolde, Hoofdstraat 142.
    Daar is een expositie van diverse "houtbewerkers" waaronder, een meubelmaker, woodcarving, chinese meubels, meubels/tafels uit boomstronken, schilderijen op hout en mijn houtdraaiwerk.
    Voor de juiste tijden kijk eerst even op die website.
    Hierbij alvast een voorproefje.
    vr.gr. Jan Pranger.

Attached files

Re: expositie Bellingwolde

Hey ik zag dat je daar zelf ook ben.
    Heb je dan ook sierradendoosje bij je?

Hallo Zweihaak.
    Zondag a.s. ben ik daar ook weer om bezoekers utileg te geven. Natuurlijk staan daar ook sieradendoosjes. Van harte welkom!
    vr.gr. Jan Pranger.

Als mensen gaan, zou ik kunnen meerijden mocht iemand uit Groningen, of door Groningen komt er heen gaan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houthasses
    Als mensen gaan, zou ik kunnen meerijden mocht iemand uit Groningen, of door Groningen komt er heen gaan?
    hey Houthasses,

Ik wil zondag met de vrouw naar Bellingwolde.
    Als je niet te veel stinkt en stofvrij bent kun je wel mee in de kofferbak. :mrgreen: :mrgreen:
    pm me maar even een mailadres, of een telefoonnummer, en waar je woont, als je mee wilt.
    Dan kunnen we samen Jan aan zijn oren trekken.

Als ik het goed zie begint het om 13.00 tot 18.00 ?

Ik zal mij wapenen tegen zoveel oortrekkend geweld. Er ligt vast wel een stuk hout. :lol: Ik denk eerder dat jullie verblind zullen zijn door zo'n mooie expositie met als thema "hout". Fijn dat jullie komen. Hout trekt!!!!!!!!!!!!
    vr.gr. Jan Pranger.

Jan, zijn er komende zondag ook motorzaag kunstenaars bezig?

Hoi Wouter.
    Ik denk het niet. Als ik mij goed herinner wordt er op 2 en 16 april een workshop gegeven door die Nederlands kampioen. Misschien dat je iets vindt of kunt navragen bij http://www.allerhanden.nl.
    Op hun site staat info over deze expo en over carving. Vorige week waren er nog een paar plaatsen vrij om in te schrijven voor die workshop.
    Wellicht tot zondag.
    vr.gr. Jan Pranger.

@Houthasses ik heb je een pm gestuurd.

Houthasses ga je niet mee?

Forum Rechten