Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

oude schaven,zagen,rondfreeskap,

Ik ben wat aan het opruimen en heb van alles in de aanbieding. De meeste adv staan ook op marktplaats, maar heb je een leuk voorstel (iets te ruilen?) of een goed bod, laat maar weten....

Attached files

Re: oude schaven,zagen,rondfreeskap

en het vervolg....,

Attached files

Re: oude schaven,zagen,rondfreeskap,festo stofz., moduledrager

Ik heb eergisteren een artikel van Matthias Wandel zitten kijken over het vormen van ronde rugleuningen van een keukenstoel. Hij zaagde het grof op maat en gebruikte vervolgens een spookschaaf om het verder te vormen. Ik ben wel geïnteresseerd! Wat moet hij kosten?

@lex

Hoi,

Die Festo module drager, is die voor het "oude" type invalzaag, die met een geperst stalen zool? Zo ja, wat wil je er voor hebben? (Een zwaluwstaart mal )

Er zitten diverse slangen bij de stofzuiger lees ik op mp, betekent dat een 27 en een 36mm slang?

Ik heb wel interesse en bied 110.

Heeft de bovenste zaag schulptanden? Ik bied 10 euro.

Mocht ik iets kopen dan wil ik ook wel een schaaf meenemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dries Haneborst
    Er zitten diverse slangen bij de stofzuiger lees ik op mp, betekent dat een 27 en een 36mm slang?

Ik heb wel interesse en bied 110.

Heeft de bovenste zaag schulptanden? Ik bied 10 euro.

Mocht ik iets kopen dan wil ik ook wel een schaaf meenemen.
    Je kunt met een zaagzettang bij deze types ongeharde zagen de tanden onder een andere hoek zekken.

@ Lex: is €10 redelijk? Ik ben wellicht trouwens ook nog wel geintereseerd in het hout wat jij aanbied. Is Koto geschikt voor een werkbank, iig voor het blad?

@ thom: Is voor het nieuw type zaag, maar is inmiddels verkocht. Zet iets van festool op het net en je wordt plat gemaild en gebeld....

@dries: Klopt beide diktes. Zitten ook wat mondstukken bij, geen stang. Heb inmiddels via de mail wat hogere biedingen dan €110,-, hierbij een forumprijs van €140,- Moet het wel vlot weten dan, want ook hier veel reacties en input op. PB me anders even, dan stuur ik je mijn nummer.
    Welke zaag bedoel je? De spanzaag of de bovenste van het rijtje?

Forum Rechten