Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Taxus stammen Noord Nederland.

Voor de liefhebber,

Heb nog aantal stammen van 2m lang en 30 a 45cm dik
    en 1 stam van 2.60 lang a 40 dik

Voor een redelijke prijs af te halen in Winschoten.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Taxus stammen Noord Nederland.

Yep, daar is weer 1. Het allereerste bericht op het marktplein

Misschien toch op korte termijn ergens een foruminstructie voor nieuwe leden???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman

Heb je de moeite mee dat ik mooie stammen hier aanbied? kan mezelf er ook makkelijk vanaf maken en het tussen het brandhout gooien

En inderdaad ik heb verder helemaal niets met hout bewerken zal het zelf ook niet gaan doen, maar vind het wel belangrijk dat mooi hout een goeie bestemming krijgt. Helaas niet te koop voor b*****

He Johnny

Ik denk dat je ook wel een beetje normaal kan reageren dan iemand een blaaskaak te noemen.

We hebben hier nog al vaak last van mensen die alleen maar ff lid worden om hun waar te verkopen
    en daar is dot forum niet voor, volgens mij is daar een andere site voor( marktplaats)

En volgens mij staan er smileys achter dus kan je ook aan zien dat je dit iets anders bedoelt
    wordt dan dat jij denkt, maar achter jouw opmerking zie ik geen smileys.

Kijk dat je mooi hout aan de liefhebber wil verkopen is niet erg, maar je had het eerste gedeelte
    van je 2e post : " maar vind het wel belangrijk dat mooi hout een goeie bestemming krijgt."

had je ook in je eerste post kunnen zetten, dan had het even iets anders overgekomen.

Gr. Berton

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berton
    He Johnny

Ik denk dat je ook wel een beetje normaal kan reageren dan iemand een blaaskaak te noemen.

We hebben hier nog al vaak last van mensen die alleen maar ff lid worden om hun waar te verkopen
    en daar is dot forum niet voor, volgens mij is daar een andere site voor( marktplaats)

En volgens mij staan er smileys achter dus kan je ook aan zien dat je dit iets anders bedoelt
    wordt dan dat jij denkt, maar achter jouw opmerking zie ik geen smileys.

Kijk dat je mooi hout aan de liefhebber wil verkopen is niet erg, maar je had het eerste gedeelte
    van je 2e post : " maar vind het wel belangrijk dat mooi hout een goeie bestemming krijgt."

had je ook in je eerste post kunnen zetten, dan had het even iets anders overgekomen.

Gr. Berton

Hey Berton,

Helemaal mee eens, misschien ben ik wel wat aangebrand. Sorry daarvoor. Ondanks dat vind ik het niet echt nodig om iemand zijn eerst post hier op marktplaats zo te reageren. Jullie hebben niet een "Nieuw op het Forum" Hoekje en zowel niet echt duidelijk anders was ik deze tegen gekomen en had ik me normaal voor kunnen stellen.

Groet,
    Johnny

Hey Johnny,

Bedankt voor je reactie en zand er over.

Wat betreft wat jij zei over nieuwe leden heb je gelijk in, maar ze zijn geloof ik bezig om te kijken
    wat we hier op dit forum kunnen veranderen, ook om dit soort misverstanden te voorkomen.

En dit zei Rick ook in zijn eigen woorden.

rickkoorman schreef:

Gr. Berton

p.s. Ik neem aan dat die sorry ook voor Rick is, want als er 1 geen blaaskaak is is hij het wel.

Uiteraard, iedereen heeft toch wel eens een badday ops:

Goodluck tomorrow

Berton

Ik denk dat er echt iets gevonden moet worden mbt het aanbieden van zaken. Er kan wellicht een uitzondering gemaakt worden voor hout.

Ik denk dat we op onze knietjes blij mogen zijn dat mensen het hier aanbieden, ten eerste omdat het niet zo heel vaak gebeurd, en ten tweede omdat we het vaak hebben dat er zoveel mooi hout verspilt wordt. :roll: Anders gaat het hout wellicht de kachel in of naar de 'grote spelers' waardoor wij geen kansen krijgen.

Ik hoop niet dat dit gedoe mensen afschrikt om hier hout aan te bieden. Topactie Johnny, dank!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houthasses
    Ik denk dat er echt iets gevonden moet worden mbt het aanbieden van zaken. Er kan wellicht een uitzondering gemaakt worden voor hout.

Ik denk dat we op onze knietjes blij mogen zijn dat mensen het hier aanbieden, ten eerste omdat het niet zo heel vaak gebeurd, en ten tweede omdat we het vaak hebben dat er zoveel mooi hout verspilt wordt. :roll: Anders gaat het hout wellicht de kachel in of naar de 'grote spelers' waardoor wij geen kansen krijgen.

Ik hoop niet dat dit gedoe mensen afschrikt om hier hout aan te bieden. Topactie Johnny, dank!
    Best Houthasses,

Jouw opmerking is me uit het hart gegrepen, en ik ga er ook zeker wat mee doen!

jaap

Forum Rechten